۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۴۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85569474
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نورافکن: تمام تیم های قدرتمند در انزلی مشکل خواهند داشت

رشت - ایرنا - بازیکن ملی پوش جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: تمام تیم های قدرتمند و مدعی در بازی مقابل ملوان در بندرانزلی با مشکل روبرو خواهند شد.

به گزارش ایرنا، امید نورافکن شامگاه پنجشنبه در پایان دیدار تیم های ملوان و گل گهر سیرجان در جمع خبرنگاران در بندرانزلی اظهار کرد: تیم فوتبال ملوان تا دقیقه آخر مقابل تمام تیم ها با قدرت بازی خواهد کرد و به خصوص در بندرانزلی و مقابل این طرفداران هر تیمی با مشکل مواجه خواهد شد.

وی افزود: در دیدار برابر گل گهر سیرجان نیز بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم و توانستیم در نخستین دیدار خود با برتری زمین بازی را ترک کنیم.

وی ادامه داد: البته هفته دوم بازی بسیار سنگینی را خواهیم داشت زیرا باید با تیم استقلال تهران که تیمی ریشه دار و دارای تاریخ بزرگی است، روبرو شویم اما ملوان نیز تیمی ریشه‌دار است و به طور حتم این بازی بسیار جذاب خواهد بود.

بازیکن جدید تیم فوتبال ملوان اضافه کرد: البته من و تمام بازیکنان ملوان تا دقیقه آخر تلاش خواهیم کرد و با تمام توان مقابل همه تیم ها به خصوص تیم های خوب کشور محکم بازی می کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

نورافکن بیان کرد: از سوی دیگر طرفداران تیم فوتبال ملوان تعصب خاصی نسبت به تیم خود دارند و با تشویق و حمایتی که انجام می دهند، بازیکنان را برای تلاش و درخشش بیشتر ترغیب می کنند.

وی خاطرنشان کرد: من خوشحالم که در این تیم هستم و به طور حتم طرفداران ملوان از من و سایر بازیکنان توقع بیشتری دارند و به همین دلیل تمام تلاشم را خواهم کرد که بهترین عملکرد را داشته باشم.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال ملوان و گل گهر سیرجان شامگاه پنجشنبه در هفته نخست رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha