ترکیب احتمالی تراکتور مقابل مس‌رفسنجان؛ کهکشانی‌ترین ورژن تی‌تی‌ها

تهران- ایرنا- تیم فوتبال تراکتور تبریز در شروع بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر مقابل مس رفسنجان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های مس‌رفسنجان و تراکتور تبریز در چارچوب هفته اول بیست‌وچهارمین دور ه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار می‌شود.

مس رفسنجان فصل گذشته را خوب آغاز نکرد اما رفته رفته با هدایت محرم نویدکیا شرایط بهتری پیدا کرد و در حالی فصل گذشته را با ۳۵ امتیاز در میانه جدول به پایان رساند که بعد از ماجرای پرحاشیه فساد مس رفسنجان، گمانه‌زنی‌هایی زیادی در رابطه با اینکه آیا این تیم فصل جدید را در لیگ برتر آغاز می‌کند یا خیر به گوش می‌رسید. سرانجام این تیم در لیگ برتر باقی ماند و حالا باید در هفته اول میزبان تراکتور باشد. مسی‌ها فصل گذشته تا فینال جام حذفی نیز با محرم صعود کردند اما نتوانستند مقابل سپاهان در فینال به برتری دست پیدا کنند.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل مس‌رفسنجان؛ کهکشانی‌ترین ورژن تی‌تی‌ها

در مقابل تراکتور فصل فصلی پرنوسان و البته ناموفق را پشت سر گذاشت و در میانه راه پاکو خمس اسپانیایی از این تیم جدا شد و حمید مطهری فصل را با تراکتور به پایان رساند. تی‌تی‌ها با ۵۴ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفتند و موفق شدند به لطف قهرمانی سپاهان اصفهان راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا(سطح دوم) شوند. تی‌تی‌ها این فصل را با هدایت دراگان اسکوچیچ کروات آغاز می‌کنند.

بدون شک تراکتور تا به اینجا یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر در فصل نقل‌وانتقالات بوده و با جذب ستاره‌های سرشناس قصد دارد در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به دنبال کسب عنوان قهرمانی باشد. تا به اینجای کار تراکتور ۳ ستاره اصلی قهرمان فصل گذشته یعنی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی را به خدمت گرفته و ۲ بازیکن باکیفیت کروات نیز جذب کرده است.

ایگور پوستونسکی و تومیسلاو اشترکالی بازیکنان اهل کشور کرواسی هستند که با نظر مستقیم دراگان اسکوچیچ به جمع تی‌تی‌ها اضافه شدند. تی‌تی‌ها همچنین موفق شدند پوریا پورعلی هافبک فصل گذشته ملوان و علیرضا آرتا مدافع میانی فصل گذشته گل گهر را نیز به خدمت بگیرند. آن‌ها در آخرین خرید خود مهدی عبدی را نیز از پرسپولیس به خدمت گرفتند.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل مس‌رفسنجان؛ کهکشانی‌ترین ورژن تی‌تی‌ها

در پنج تقابل اخیر این دو تیم وزنه مس رفسنجان سنگین تر بوده است. مسی‌ها موفق شدند ۳ دیدار را با برتری مقابل تراکتور به پایان برسانند و تراکتور تنها یک‌بار موفق به شکست این تیم شده و یک دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است.

به نظر می‌رسد اسکوچیچ تراکتور را با آرایش ۲-۲-۴ روانه میدان می‌کند. علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه مسئولیت حفاظت از قفس توری این تیم را دارد. زوج فصل قبلی تراکتور یعنی شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی در قلب خط دفاعی این تیم قرار می‌گیرند، دانیال اسماعیلی‌فر از راست و محمد نادری از چپ خط دفاعی تی‌تی‌ها را تکمیل می‌کنند.

ایگور پوستونسکی در کنار ریکاردو آلوز دو هافبک میانی تراکتور در این دیدار هستند، مهدی ترابی از جناح چپ و امیرحسین حسین‌زاده از جناح راست خط هافیک تراکتور ار تشکیل می‌دهند. رحمان جعفری در کنار تومیسلاو اشترکالی دو مهاجم تراکتور در این دیدار هستند و ۱۱ بازیکن منتخب اسکوچیچ را برای شروع فصل جدید تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی تراکتور تبریز:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی ترابی، رحمان جعفری و تومیسلاو اشترکالی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha