۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85569664
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تداوم شرجی و رطوبت بالای هوا در استان بوشهر

۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۷
کد خبر: 85569664
تداوم شرجی و رطوبت بالای هوا در استان بوشهر

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: نقشه‌های پیش بینی هواشناسی نشان دهنده افزایش رطوبت و شرجی، غبار محلی و گاهی وزش باد بعنوان پدیده‌های غالب این استان در چند روز پیش رو است.

پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همچنین از روز سه‌شنبه افزایش سرعت وزش باد جنوبی و تلاطم دریا پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از روز دوشنبه نیز در ارتفاعات شرقی و جنوبی استان افزایش ناپایداری و رشد ابر و رعد برق دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان این استان به طور غالب صاف و گاهی همراه با غبار محلی و وزش باد پیش بینی می‌ شود.

مساعدی ادامه داد: در مدت یاد شده جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی، از فردا جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و فردا طی ساعت‌‎هایی در سواحل شمالی و مرکزی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در آب‌های استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و فردا در سواحل شمالی و مرکزی طی ساعت‌هایی از پیش از ظهر ۶۰ تا ۱۲۰ پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

دمای هوای مناطق غیر ساحلی بوشهر افزایش می‌یابد

دمای هوا در استان بوشهر افزایش پیدا می‌کند

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۴۰، جزر اول ساعت ۱۳:۱۵، مد دوم ساعت ۱۹:۳۰ و جزر دوم ساعت ۲۱:۱۰ خواهد بود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان با ۴۷ و خورموج و دیلم با ۴۶ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha