۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶
کد خبر: 85569693
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه خمین: مساجد هسته محوری مقاومت هستند

۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶
کد خبر: 85569693
خطیب جمعه خمین: مساجد هسته محوری مقاومت هستند

خمین - ایرنا - خطیب جمعه خمین گفت: مساجد هسته محوری مقاومت هستند و شکوه و پیوند اجتماعی در مسجد شکل می‌گیرد.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین با اشاره به روز جهانی مساجد افزود: پیامد رفت و آمد در مسجد راحتی در آخرت است.

وی با بیان اینکه نقش مساجد برای دشمنان مشخص شده است ، ادامه داد: صهیونیست ها بیش از چهار هزار مسجد را مورد حمله قرار دادند.

امام جمعه خمین اظهار کرد: تمدن امام زمان(عج) بر پایه مسجد است و رشد و کمال دینی فقط در مساجد شکل می گیرد.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: حزب شیطان به دنبال تعطیلی مساجد است چراکه حضور افراد در مسجد جبهه فرهنگی را تقویت می کند.

امام جمعه خمین با اشاره به شهادت شهید هنیه در ایران گفت: مقام معظم رهبری در پیام خود خونخواهی را یک وظیفه بیان کردند.

خطیب جمعه خمین توضیح داد: رهبر جدید حماس یکی از چالش های رژیم صهیونیستی است که در خارج از مرزها به دنبال دیپلماسی نیست بلکه مرد میدان مبارزه است.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: در جبهه باطل نظام استکبار جهانی با حمایت از رژیم آدم کش صف آرایی کرده است و در سوی دیگر جمهوری اسلامی پرچمدار جبهه حق است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در ضعیف ترین دوران خود است، افزود: جمهوری اسلامی مقتدرترین دوران خود را در بخش‌های مختلف سپری می‌کند.

امام جمعه خمین اضافه کرد: مردم در پیاده روی بزرگ اربعین نمایشی از شور و نشاط در جامعه و صبر و ایمان در صحنه‌های مختلف اجتماع را جلوه گری و باور به حکومت جهانی امام زمان(عج)را آماده سازی می کنند.

حجت الاسلام میرصادقی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: صبر و صلابت آزادگان، بعثی‌ها را در زندان‌های سرزمین خود به چالش کشید.

خطیب جمعه خمین با اشاره به اینکه ۳۱ مردادماه با صنعت دفاعی مصادف است، ادامه داد: جمهوری اسلامی در بخش سخت افزاری روحیه استکبار ستیزی را به نمایش گذاشته است.

امام جمعه خمین بیان کرد: جمهوری اسلامی به‌عنوان یکی از مهمترین بازیگران منطقه است و مرزهای جدیدی در عمق راهبردی ایجاد کرده است.

حجت الاسلام میرصادقی افزود: افزایش توان نظامی و دفاعی حق هر کشوری است و نظام مقدس جمهوری اسلامی از نهضت مشروطیت ،ملی شدن صنعت نفت و کودتای ۲۸ مردادماه عبرت گرفته است.

وی تاکید کرد: در آن زمان جهان بینی و بصیرت محور نهضت ملی شدن صنعت نفت نبود اما امروز عمق نگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری براساس دشمن شناسی است.

خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha