۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۱
کد خبر: 85569799
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه جیرفت: اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در المپیک موجب خشم دشمنان شد

جیرفت- ایرنا- امام جمعه جیرفت گفت: اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در المپیک موجب خشم دشمنان و معاندان شد و عصبانیت آنها را به دنبال داشت. 

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت اظهار کرد: تیم ایران در المپیک توانست با موفقیت های خود دل ملت ایران را شاد کند و درخشش بانوان کشورمان هم در این رقابت ها چشمگیر بود.
وی به ۲ عامل موفقیت ایران در المپیک اشاره کرد و افزود: مربیان ۲ رشته‌ موفق کشتی و تکواندو همه ایرانی و جوان بودند.

امام جمعه جیرفت همچنین با اشاره به فهرست پیشنهادی کابینه دولت به مجلس بیان کرد: بنا به صحبت خود رییس جمهور از میان احزاب و شخصیت های مختلف این افراد انتخاب شده‌اند و او تلاش خود را کرده تا دولت وفاق ملی را شکل دهد.
وی افزود:وظیفه ذاتی مجلس است که افراد را با ویژگی های مدنظر رهبر معظم انقلاب شامل امین بودن، داشتن ایمان، امید به آینده، اشتهار به پاکدستی و کارآمد بودن تطبیق دهد.

امام جمعه جیرفت ابراز امیدواری کرد با همکاری مجلس هر چه زودتر دولت تشکیل شود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اینکه خونخواهی پشتوانه قرآنی دارد به ذکر مصادیق قرآنی آن پرداخت و گفت: برای باند تبهکار صهیونیستی عنوان قاتل صادق است چون علاوه بر قتل‌های فراوانی که در فلسطین و غزه مرتکب شده و ۴۰ هزار زن و کودک و انسان بی‌گناه را کشتند، ترور مهمان عزیز ما از نظر حقوقی عنوان قاتل بر آن صادق است.
حجت‌الاسلام تارم اضافه کرد: قرآن تاکید کرده هر کس مظلومانه و ناحق کشته شود ولی و امام او حق انتقام دارد.
وی یکی دیگر از خصوصیات صهیونیست ها را مفسد فی الارض دانست و گفت: هیچ منصفی نیست که نداند بنیانگذار اکثر مفاسد در دنیا صهیونیست ها هستند.
امام جمعه جیرفت افزود: ترور اسماعیل هنیه یکی از مصادیق محاربه است و خداوند مجازات سختی برای محاربین مشخص کرده است.

حجت الاسلام تارم در ادامه با تبریک سالروز آزادی اسرا ادامه داد: آزادگان انسان های ایثارگر، صبور و مقاوم بودند که برخی ها زمانی بسیار طولانی زیر شکنجه‌ها و شرایط سخت روحی قرار گرفتند اما دست از اعتقاد و امام خود بر نداشتند و دشمن را از پا در آوردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha