مجلس واقع بینانه و با دقت به وزرای پیشنهادی رای اعتماد بدهد

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ضرورت هرچه سریع تر استقرار دولت جدید از مجلس شورای اسلامی خواست به وزرای پیشنهادی با نگاه واقع بینانه و دقت لازم رای اعتماد بدهد و گفت: مجلس حق ندارد برخلاف تشخیص خود به گزینه ای که شایسته وزارتخانه ای نیست؛ رای بدهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری در خطبه های این هفته ( ۲۶ مرداد) نماز جمعه شهر کرمانشاه؛ افزود: رییس جمهور انصافا با معرفی لیست وزرا به مجلس شورای اسلامی سعی کردند تا حد زیادی طبق قولش دولت وفاق ملی تشکیل دهد و مجلس نیز باید به افراد شایسته رای اعتماد بدهد تا هرچه سریعتر دولت مستقر شود و کار دستگاه ها پیش از این معطل نماند.

وی همچنین با اشاره به اینکه این روزها موضوع خون خواهی و انتقام از رژیم صهیونیستی زیاد مطرح می شود؛ گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مردم استان چهار محال بختیاری در یادواره شهدای این استان، فرمودند: خون خواهی حتما به موقع اش انجام می شود اما با تدبیر و هوشمندانه.

حجت الاسلام غفوری تاکید کرد برای خون خواهی نباید عجله کنیم الان رژیم صهیونیستی و ارباب شان در جهنمی از خوف گیر کرده اند و شب و روز مشغولند که چه می خواهد بر سر آنها بیایید.

امام جمعه شهر کرمانشاه در جواب کسانی که خون خواهی را به مصلحت کشور نمی دانند گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج اقتدار نظامی است این افراد جاهل نباید با ترس شان دل مردم را خالی کنند استکبار با هفت هزار میلیارد دلار نتوانسته بر جبهه مقاومت پیروز شود چه برسد نظام مقتدر انقلاب اسلامی.

۲۶ مرداد بازگشت پیروزمندانه آزادگان به کشور

حجت الاسلام و المسلمین غفوری در ادامه به ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت پیروزمندانه و سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی هرگز ایثار و رشادت و فداکاری این عزیزان که با استقامت و صبوری و ایثارشان دشمن را در خاک خودشان شکست دادند فراموش نمی کند.

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی قدردان تمام ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم، سلامت، امنیت، خدمت بویژه آزادگان سربلند و سرافراز و خانواده آنها است.

سقوط دولت ملی مصدق نتیجه اعتماد به غرب بود

حجت الاسلام و المسلمین غفوری در ادامه خطبه هایش با اشاره به ۲۸ مردادماه سقوط دولت ملی مصدق در سال ۱۳۳۲؛ آن را نتیجه اعتماد ملی گرایان به غرب و آمریکا دانست و گفت: ملی گرایان همواره به غرب متکی اند و آنها را ارباب خودشان می دانند و همیشه هم غرب جوابشان را داده است و نمونه آن هم سقوط دولت ملی مصدق است.

وی در ادمه به روز مسجد اشاره کرد و از مردم و خانواده ها خواست به مساجد به عنوان خانه خدا برکت و رونق دهند زیرا روایت است ۴۰ خانه این طرف و آن طرف مسجد همسایه مسجد محسوب می شود نباید مسجد را موقع نماز خالی بگذارند زیرا در آخرت برای شفا یا علیه آنها شهادت خواهد داد.

آرین سلیمی با کسب مدال طلا المپیک غرور آفرینی کرد

حجت الاسلام غفوری در بخش دیگر از خطبه های خود به کسب مدال طلای المپیک توسط آرین سلیمی در وزن ۸۰ کیلوگرم تکواندو اشاره کرد و آن را غرور آفرین دانست و گفت: آقای سلیمی حقیقتا در المپیک دلاورانه و با شجاعت این مدال را کسب کرد و موجب خوشحالی مردم ایران و کرمانشاه شد و با تمام وجود این موفقیت را به او، خانواده و ورزشکاران و مردم کرمانشاه تبریک می گویم.

گفتنی است بین نماز ظهر جمعه این هفته با حضور حجت الاسلام غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه، مدیرکل ورزش و جوانان از آرین سلیمی با اهدای هدایای به مناسبت کسب مدال طلای المپیک ۲۰۲۴ در پاریس قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha