۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۸
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85569859
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سبزوار: مجلس در رای به وزیران، بدون حب و بغض عمل کند

سبزوار- ایرنا - امام جمعه سبزوار گفت: انتظار از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است که در رای به وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، ضمن همکاری با رییس جمهوری به دور از حب و بغض‌های شخصی عمل کرده و تنها منافع ملی را در نظر بگیرند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله غلامرضا مقیسه در خطبه های این هفته نماز جمعه سبزوار اظهار کرد: مجلسی‌ها منافع انقلاب را در نظر بگیرند، همان ارزش‌هایی که رهبر انقلاب برای گزینش نمایندگان و وزرا بیان کرده‌اند را مد نظر داشته و فارغ از مسائل حوزه انتخابیه خود به بررسی وزیران بپردازند، تا انشاءالله در آینده نزدیک دولتی قوی و انقلابی با وزیرانی کارآمد سر کار بیاید.

امام جمعه سبزوار با اشاره به شعار ارزشمند ریاست جمهوری مبنی بر انسجام و همدلی و وحدت، گفت: از خدا می‌خواهیم که دکتر پزشکیان در راه تحقق و عملی کردن چنین شعار ارزشمندی موفق باشد و البته باید مراقب باشد که منافقان و سرسپردگان بیگانگان از این شعار ارزشمند سوء استفاده نکرده و خود را برای ضربه زدن زیر این چتر مقدس مخفی نکنند.

وی تاکید کرد: در عمل به این شعار باید مراقبت کرد تنها به افرادی مسوولیت و میدان بدهیم که از بن دندان به ایرانی بودن، انقلابی بودن و ولایی بودن خود افتخار می کنند و انسجام و وحدت را بین این افراد ایجاد کنیم.

این عضو خبرگان رهبری با اشاره به مساله خونخواهی در گفتمان انقلاب اسلامی، اظهار داشت: اصل مساله انتقام یک مبنای قرآنی و فقهی دارد و همان طور که رهبر انقلاب فرمودند انتقام از رژیم صهیونیستی انجام خواهد شد اما آنچه که مهم است کیفیت آن است که باید با تدبیر، هوشمندانه، مبتکرانه و غافلگیرانه باشد.

وی از آمریکا به عنوان مباشر رژیم اشغالگر قدس در ترور شهید هنیه و دیگر جنایاتش یاد کرد و گفت: آمریکا شیطان بزرگ و حامی اصلی جنایات این رژیم جنایتکار است و اگر آمریکای خائن پشتیبان اسرائیل نبود اکنون اثری از این رژیم جنایتکار نمانده بود و هر جا جنایتی هست، عامل اصلی اش آمریکای جهانخوار است و برخی غربگراهای داخلی هم باید بدانند که با تطهیر آمریکا، در همه این جنایات شریک خواهند بود.

آیت الله مقیسه به یکم شهریور، روز پزشک نیز اشاره کرد و با تبریک این روز به همه پزشکان، گفت: پیشرفت های ما در زمینه پزشکی مثل زمینه ها و ظرفیت های مختلف دیگر چشمگیر است و به جایی رسیده ایم که نه تنها کشورهای منطقه، که برخی افراد از کشور انگلیس برای مداوا به ایران می آیند و این افتخاری برای ایران اسلامی است که کسانی از انگلیس، که مهد پیشرفت های پزشکی است، سلامت خود را در مراکز درمانی ما و مداوای خود را در مطب پزشکان ایرانی جست و جو می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha