فتاح: ستاد اجرایی به همه تعهدات خود در حوزه اربعین عمل می‌کند

ایلام -ایرنا- رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) را با بیان اینکه ستاد اجرایی به همه تعهدات خود در حوزه اربعین عمل می‌کند، گفت: بیش از ۲۰ میلیون بطری آب برای اربعین در مرزهای خروجی کشور در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، سید پرویز فتاح روز جمعه در دیدار با استاندار ایلام در مرز مهران، با قدردانی از دست‌اندرکاران اربعین در استان، اظهار کرد: زیرساخت‌های اربعین در ایلام متحول شده که این تحولات باقیات و صالحات است و تلاش داریم خدمات خود را در اربعین بیشتر و گسترده‌تر کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) یادآور شد: این ستاد برای خدمات‌دهی به زوار، بیش از ۲۰ میلیون آب معدنی و ۲ میلیون غذای آماده ذخیره کرده است.

وی گفت: استان ایلام با توجه به سهم بالای تردد زوار، بیشترین سهم را از آب معدنی و غذای آماده دارد.

استاندار ایلام در این دیدار، اظهار کرد: خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به‌عنوان یک نهاد انقلابی هر ساله در اربعین خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌دهد که امسال هم به خوبی در این عرصه ورود کردند.

«حسن بهرام‌نیا» با اشاره به اینکه امکانات سرمایشی، مه‌پاش و مواکب در مسیر تردد زوار در راستای رفاه حال زوار اربعین فراهم شده است، یادآور شد: ۱۲ هزار مترمربع سایه‌بان در پایانه مرزی مهران و در مجموع هم ۵۲ هزارمتر مربع در موقفگاه‌های زوار از جمله پایانه شهید رئیسی و پایانه شهید حاج قاسم سلیمانی ایجاد و همچنین ۹ کیلومتر مه‌پاش نیز در طول مسیر تردد زوار در پایانه مرزی مهران نصب شده است.

فتاح: ستاد اجرایی به همه تعهدات خود در حوزه اربعین عمل می‌کند

وی با اشاره به اهتمام مدیران استان برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین‌ حسینی، گفت: طی سه سال گذشته زیرساخت‌ها ایجاد، ساختارها تعریف و اربعین در ایلام نظام‌مند شده است.

بهرام نیا با بیان اینکه اربعین یک جریان تمدن‌ساز است، گفت: هرساله با کارهای فرهنگی در حوزه اربعین، شاهد ترویج این فرهنگ هستیم.

به گزارش ایرنا، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به منظور بازدید از خدمات این نهاد به زوار اربعین در مرز مهران به استان ایلام سفر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha