ال کلاسیکو پرحاشیه با تساوی به پایان رسید + فیلم

اصفهان-ایرنا- دیدار حساس تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در هفته ششم لیگ برتر فوتسال با تساوی ۶ بر ۶ به پایان رسید و ۲ رقیب سنتی امتیاز ها را در اصفهان تقسیم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۲ تیم قدرتمند فوتسال ایران و آسیا، بعد از ظهر جمعه در حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۵ در سالن پیروزی اصفهان که توسط طرفداران تیم اصفهانی پر شده بود در شرایطی به دیدار یکدیگر رفتند که گیتی پسند با ۱۵ و مس سونگون با ۱۳ امتیاز در صدد کسب پیروزی بودند، زیرا هر تیمی بازی امروز را می برد، صدر نشین جدول لیگ می‌شد.

دیدار با شروع طوفانی بازیکنان مس سونگون آغاز شد و نخستین شگفتی لیگ برتر فوتسال در نیمه اول این بازی شکل گرفت و گیتی زن ها که در ۱۵ جدال خانگی پیش از این بازی، همه حریفان را شکست داده بودند، در این مسابقه تحت تاثیر نمایش حیرت انگیز مسی‌ها قرار گرفتند و نیمه نخست را با شکست سه بر یک به رختکن رفتند.

در نیمه دوم شاگردان محمد کشاورز بر توپ و میدان مسلط شدن و توانستند ۵ گل دیگر به ثمر برسانند ولی مسی ها نیز بیکار ننشستند و با زدن سه گل بازی را به تساوی کشاندند و یک امتیاز ارزشمند را از اصفهان سوغات بردند.

دیدار ۲ تیم در نهایت با تساوی ۶ بر ۶ به پایان رسید، علی اصغر حسن زاده، ۲ گل و محمد نجف زنگی، مهدی جاوید و فرهاد فخیم هرکدام یک گل را وارد دروازه گیتی پسند کردند البته یک گل نیز با گل بخودی علیرضا رفیعی برای تیم مس به ثمر رسید.

برای گیتی پسند نیز مسعود یوسف ۲ گل، مهدی کریمی، محمد درخشانی و امیرحسین داوودی هرکدام یک گل را وارد دروازه مس سونگون کردند و یک گل نیز با گل بخودی مهدی جاوید برای گیتیزن ها به ثمر رسید.

گفتنی است چند سالی است که از تقابل ۲ تیم گیتی پسند و مس سونگون بعنوان «ال کلاسیکو فوتسال ایران» یاد می شود و این دیدار به دلایل گوناگون حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور بشمار می‌آید. این ۲ تیم در فوتسال ایران به عنوان رقیب‌های سنتی یکدیگر به شمار می‌روند و بازی‌های آن‌ها همیشه آبستن حوادث زیادی است.

به گزارش ایرنا، در بازی امروز بازیکنان ۲ تیم بارها با یکدیگر درگیر شدند و بازی بارها بدستور داوران متوقف شد اخراج ۲ بازیکن از هر ۲ تیم بعد از گل ششم مس سونگون در کنار اخراج مربیان ۲ تیم در نیمه اول و توقف ۱۰ دقیقه بازی بعد از گل ششم مس و در فاصله ۱۲ ثانیه مانده به پایان بازی از دیگر حواشی این دیدار بود.

در پایان هفته ششم گیتی پسند با ۱۶ امتیاز و مس سونگون با ۱۴ امتیاز در رده های اول و سوم جدول لیگ برتر قرار دارند.

ال کلاسیکو پرحاشیه با تساوی به پایان رسید + فیلم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha