۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۵۱
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85569925
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آسمان استان اردبیل تا دوشنبه ابری است

۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۵۱
کد خبر: 85569925
آسمان استان اردبیل تا دوشنبه ابری است

اردبیل-ایرنا- اداره کل هواشناسی استان اردبیل ضمن اعلام هشدار زرد شماره ۱۴ از تداوم ناپایداری‌های جوی و آسمان نیمه ابری در مناطق مرکزی و جنوبی این استان تا دوشنبه این هفته خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا شهروندان استان اردبیل در حالی از روز گذشته شاهد هوای ابری و بارش باران در این استان هستند که بر پایه آخرین خروجی مدل‌های عددی پیش بینی وضع هوا، جو استان اردبیل تا ظهر فردا (شنبه ۲۷ مرداد) تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار دارد.

بر این اساس طی مدت مذکور آسمان غالب مناطق نیمه ابری تا ابری، گاهی مه آلود، همراه با وزش باد شرقی (در پاره ای از اوقات تند) و بارش باران (توام با رگبار و رعد و برق) پیش بینی می‌‍شود.

اداره کل هواشناسی اردبیل ضمن تاکید بر لزوم توجه شهروندان به توصیه‌های هواشناسی اعلام کرد: با خروج این سامانه بارشی تا روز دوشنبه (۲۹ مرداد) جو استان در مناطق مرکزی و جنوبی نسبتاً ناپایدار خواهد ماند و با توجه به تداوم جریانات مرطوب، آسمان در این مناطق غالباً نیمه ابری خواهد بود.

بر اساس این گزارش احتمال رخداد رگبار باران نیز در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود اما روز سه شنبه (۳۰ مرداد) جو استان در اکثر مناطق نیمه پایدار شده و از شدت ابرناکی کاسته می‌شود.

طبق اطلاعیه هواشناسی اردبیل دمای هوا هم از امروز روندی کاهشی به خود می‌گیرد و هوای نسبتاً خنکی در استان حاکم خواهد بود؛ اما از فردا بر میزان دمای هوا افزوده خواهد شد و در اواسط هفته آتی دمای هوا به وضعیت نرمال و تابستانه خود برخواهد گشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha