حضور دریاسالار آفریقای‌ جنوبی در بندرعباس‌ و دیدار با فرمانده منطقه یکم امامت‌ نداجا

بندرعباس - ایرنا - دریاسالار "مونده لویسه" فرمانده نیروی دریایی آفریقای جنوبی و هیات عالی رتبه همراه وی در سفر به بندرعباس، با امیردریادار دوم "قادر وظیفه" فرمانده منطقه یکم امامت نداجا، در نشستی صمیمی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایرنا از منطقه یکم نداجا، دریاسالار مونده لوبسه روز جمعه با حضور در مجموعه بزرگ صنعتی کارخانجات نیروی دریایی راهبردی ارتش، با بخشی از توانمندی های این نیروی راهبردی در حوضه های طراحی، ساخت، تجهیز و تعمیر و نگهداری از تجهیزات دفاعی و رزمی دریایی کشورمان آشنا شد.

‏‎وی همچنین، با حضور بر عرشه ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دنا، از بخش های مختلف این ناوشکن تمام ایرانی، در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، دیدن کرد.

فرمانده نیروی دریایی آفریقای جنوبی با اشاره به حضور نیروی دریایی ایران و ناوشکن دنا در بندر کیپ تاون، گفت: بندر کیپ توان میزبان خوبی برای ناوشکن دنا بود و این موجب مباهات ماست و همچنین حضور من بر عرشه ناوشکن دنا نمایانگر روابط حسنه ۲ نیروی دریایی ایران و آفریقای جنوبی است.

وی گفت: برای کارکنان ناوشکن دنا در ماموریت های بین المللی، دریایی آرام و بادی موافق آرزومندم.

دریاسالار مونده لوبسه فرمانده نیروی دریایی کشور آفریقای جنوبی که در راس یک هیات عالی رتبه به هرمزگان سفر کرده بود، ظهر امروز بندرعباس را به مقصد کشور خودش ترک کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha