۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۱۹
کد خبر: 85569950
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

واقف نیکوکار تربتی در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت + فیلم

تربت‌حیدریه - ایرنا - پیکر حاج علی‌اصغر کرمانی، پدر شهیدان غلامرضا و ابوالفضل کرمانی عصر روز جمعه با حضور مسوولان استانی و محلی در "بهشت عسکری" تربت‌ حیدریه در خاک آرام گرفت.

به گزارش ایرنا، این پدر شهید که از واقفان بنام تربت حیدریه نیز بود، شب گذشته به علت کهولت سن به دیدار حق شتافته و به فرزندان شهیدش پیوست.

نماز بر پیکر حاج علی‌اصغر کرمانی توسط حجت الاسلام معلمی امام جمعه تربت حیدریه اقامه شد.

مرحوم کرمانی در دوران دفاع مقدس میداندار پشتیبانی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای جبهه‌های حق علیه باطل بود که علاوه بر تقدیم ۲ فرزند شهید به میهن اسلامی، ۲ فرزند دیگرش نیز به افتخار جانبازی نایل آمده‌اند.

بر پایه این گزارش، استواریکم ارتش غلامرضا کرمانی متولد ۱۳۲۹ که ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ عازم جبهه‌های جنگ تحمیلی شده و در خردادماه ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی کرخه نور به شهادت رسید.

همچنین دانش‌آموز بسیجی ابوالفضل کرمانی متولد ۱۳۴۸ در بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه هنگام عملیات شناسایی و تخریب به محاصره نیروهای بعثی درآمده و به شدت زخمی و بعد از مدتی شهادتش احراز شد، اما هیچگاه اثری از پیکر مطهر او پیدا نشد.

فرزند دیگرش ستوان سوم ارتشی غلامحسین کرمانی نیز در عملیات والفجر ۸ از ناحیه پا مجروح شد که ترکش‌های آن دوران هنوز در زانویش به جای مانده و بسیجی جانباز علیرضا کرمانی نیز در عملیات های مختلف دفاع مقدس، مسوولیت‌های متعددی بر عهده داشته‌است.

مراسم ترحیم پدر شهیدان کرمانی روز شنبه ۲۷ مرداد ساعت ۹ تا ۱۱ و ۱۶ تا ۱۸ در مسجد فولاد تربت حیدریه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha