۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۳۸
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85569960
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زور شمس آذر قزوین به کمک داور ویدویی نرسید

۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۳۸
کد خبر: 85569960
زور شمس آذر قزوین به کمک داور ویدویی نرسید

قزوین - ایرنا - تیم فوتبال شمس آذر قزوین در نخستین دیدار از هفته نخست رقابت های لیگ برتر برابر تیم استقلال تهران قرار گرفت که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به نفع میهمان تهرانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار تیم های شمس آذر قزوین و استقلال تهران از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه عصر جمعه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان قزوین با قضاوت پیام حیدری و با کمک سعید قاسمی و محمد عطایی مقابل هم قرار گرفتند و کوپال ناظمی با کمک احمد محمدی نیز به عنوان داوران کمک داور ویدیویی در این دیدار حاضر بود.

نیمه نخست این دیدار علی رغم تلاش هر ۲ تیم در حالی با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت که بیشتر دقایق بازی در مرکز میدان سپری شد.

استقلال تهران برای رسیدن به گل در نیمه دوم تنها ۹ دقیقه فرصت خواست تا با گل آرمان رمضانی در این دیدار مقابل نماینده قزوین پیش بیافتد.

تیم شمس آذر قزوین پس از دریافت گل نخست این دیدار حملات متعددی را برروی دروازه استقلال خلق کرد که همه آنها با کم دقتی بازیکنان و بدشانسی راه به جایی نبرد.

در دقیقه ۸۶ این دیدار داور این دیدار با کمک داور ویدویی یک ضربه پنالتی به نفع تیم شمس آذر گرفت که امیرمحمد نسایی توانست این ضربه را به گل تساوی تبدیل کند.

این پایان کار نبود و تیم استقلال در وقت های اضافه و در دقیقه ۴ + ۹۰ این دیدار با ضربه محمدحسین اسلامی به گل رسید که در ابتدا این گل از سوی کمک داور آفساید اعلام شد اما کمک داور ویدویی این گل را تایید کرد.

مهدی محمدی و صادق آلبوصبیح بازیکنان شمس آذر قزوین در این دیدار از سوی قاضی میدان با کارت زرد جریمه شدند.

بازیکنان تیم فوتبال شمس آذر در این دیدار با محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی، هومن ربیع‌ زاده، مهدی محمدی، علی آزادمنش، میلاد شیخ فخرالدینی (حسین شهابی)، امیرمحمد نسایی، صادق آلبوصبیح ، امید علیپور (علی وزیری پناه)، نوید کومار (خشایار زیرجد) و مجتبی فخریان (ایمان اکبری) با سرمربیگری سعید دقیقی مقابل میهمان خود قرار گرفتند.

تیم استقلال تهران نیز با حسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس (سامان فلاح)، آرش رضاوند، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی (بیژن کوشکی) با سرمربیگری جواد نکونام مقابل شمس آذر حاضر شدند.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته دوم رقابت های لیگ برتر جمعه هفته آینده میهمان چادرملو اردکان خواهد بود و تیم استقلال تهران نیز میزبان ملوان بندر انزلی خواهد بود

حاشیه های این دیدار:

بازی تیم های شمس آذر قزوین و استقلال تهران با هفت دقیقه تاخیر آغاز شد.

در حالی که استقبال خوبی در آغاز این دیدار از سوی تماشاگران قزوینی به عمل نیامده بود، تعداد کثیری از تماشاگران پشت درب های ورودی در انتظار ورود به ورزشگاه و دیدار این بازی بودند.

عدم برنامه ریزی و تاخیر در پیش فروش بلیت دیدار تیم های شمس آذر قزوین و استقلال تهران باعث تجمع تماشاگران در بیرون از ورزشگاه سردار آزادگان شده بود.

اولین کارت زرد این دیدار در دقیقه ۱۱ از سوی قاضی میدان به مهدی محمدی، کاپیتان تیم شمس آذر تعلق گرفت.

وزش باد شدید و خنک در ورزشگاه سردار آزادگان باعث شده بود تا هوای باطراواتی را در این دیدار شاهد باشیم.

پیش از آغاز بازی، دانیال مردای مسوول دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال به همراه تیم داوری از ورزشگاه سردار آزادگان و اتاق کمک داور ویدیویی بازدید کردند.

تیم شمس آذر فصل گذشته این رقابت ها موفق شده بود تیم استقلال را در خانه با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف کند و در بازی برگشت سه بر ۲ از این تیم در ورزشگاه آزادی شکست خورده بود.

دقیقه نخست این دیدار ۲ دقیقه و وقت دوم نیز هشت دقیقه وقت تلف شده برای هر ۲ تیم به همراه داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha