۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۲۵
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85569999
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

راهداری ایلام: پایانه برکت مهران آماده انتقال زائران به نقاط مختلف کشور است

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: همزمان با موج بازگشت زوار اربعین حسینی، پایانه برکت مرز مهران، از ساعاتی پیش آماده خدمات دهی به زائران برای انتقال‌ به نقاط مختلف کشور شد.

سید زاهدین چشمه خاور شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در پایانه برکت شهر مهران گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای مدیریت حجم بالای مسافران برنامه ریزی کرده است و از عصر امروز شاهد افزایش چشمگیر ترافیک در پایانه برکت بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام افزود: ناوگان اتوبوسی مورد نیاز در پایانه مستقر شده و آماده خدمت‌رسانی به زوار هستند.

وی اضافه کرد: تمهیدات لازم برای تسهیل تردد زوار و روان‌سازی ترافیک در پایانه برکت اتخاذ شده است و تلاش می‌کنیم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، کمترین مشکل برای زوار ایجاد شود.

چشمه خاور با بیان اینکه موج بازگشت زایران به کشور آغاز شده است، بیان کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از یک میلیون نفر از مرز مهران تردد کرده اند.

به گزارش ایرنا، مرز مهران به واسطه نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق مهمترین و اصلی ترین گذرگاه زمینی تردد زائران اربعین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha