۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۵۴
کد خبرنگار: 3049
کد خبر: 85570039
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سرمربی چادرملو: برد سپاهان عادلانه نبود

۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۵۴
کد خبر: 85570039
سرمربی چادرملو: برد سپاهان عادلانه نبود

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال چادرملو گفت: نبود VAR را مجبوریم تمکین کنیم اما خود سپاهان هم می‌داند که برد سه بر یک نتیجه عادلانه‌ای نبود.

به گزارش ایرنا، سعید اخباری شامگاه جمعه در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار داشت: سعی کردیم در شرایط مساوی موقعیت ایجاد کنیم و هماهنگ‌تر شویم و همین که در این زمین مصدوم ندادیم نکته مثبتی است اما شاید آخرین قربانی برگزاری بازی ها در نقش‌جهان بودیم.

وی با بیان اینکه برای نخستین بازی لیگ و با توجه‌ به این که بازیکنان جدید زیادی داشتیم، عملکردی خوبی از خودمان نشان دادیم، گفت: در نیمه اول فقط یک موقعیت به سپاهان دادیم و چند موقعیت نیز داشتیم.

اخباری افزود: پنالتی سپاهان شبهه‌برانگیز بود و شاید اگر VAR بود تصمیم دیگری گرفته می‌شد چراکه مشابه همین صحنه در سال‌های گذشته پنالتی نبود.

وی ادامه داد: به بازی برگشتیم، بازیکنان ما جنگیدند و نتیجه سه بر یک برای این بازی عادلانه نبود.

اخباری تاکید کرد: مهم‌ترین موضوع نگاه عادلانه به همه تیم‌ها است، اگر بخش خصوصی ببیند نگاه عادلانه نیست شاید دلسرد شود.

سرمربی چادرملو گفت: در مورد بحث فنی این بازی صحبت نکنیم بهتر است، ناراحتیم که در هفته آینده جایی غیر از یزد بازی می‌کنیم و حضور هواداران خود را نداریم، حق یزدی‌ها بود که در کنار تیم ما باشند.

وی افزود: امیدوارم نگاهی که به دیگر ورزشگاه‌ها وجود دارد، برای ورزشگاه ما هم باشد.

اخباری با بیان اینکه در مورد داوری صحبت نکردم و باید اطلاعات خود را در خصوص صحنه‌هایی که می‌تواند خطا باشد بالا ببریم یادآور شد: نمی‌گویم اگر VAR بود ما برنده می‌شدیم ولی نتیجه متفاوت می‌شد؛ فوتبال به شکلی نیست که بتوان گفت اگر این اتفاق رخ می‌داد، آن نتیجه رقم می‌خورد.

به گزارش ایرنا، تیم چادرملو اردکان امشب مقابل تیم سپاهان با نتیجه یک بر سه زمین نقش جهان را ترک کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha