۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۲۰
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85570045
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دقیقی: استقلال از قزوین قسر در رفت

۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۲۰
کد خبر: 85570045
دقیقی: استقلال از قزوین قسر در رفت

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: تیم پرمهره استقلال تهران در نخستین دیدار خود در رقابت های جدید لیگ برتر از قزوین قسر در رفت.

به گزارش ایرنا، سعید دقیقی جمعه شب و در نشست خبری پس از دیدار تیم خود برابر استقلال تهران، اظهار کرد: اگر بخواهم ۹۰ دقیقه بازی امشب را در یک جمله خلاصه کنم باید بگویم که استقلال در دیدار با ما شانسی برای پیروزی نداشت.

به گفته وی، اگر امروز تیم شمش آذر به استقلال تهران باخت تنها به خاطر تاکتیک تیمی نبود بلکه بخاطر تجربه بازیکنان این تیم در مدیریت لحظات آخر بازی بود که به داد آنها رسید.

دقیقی ادامه داد: تیم فوتبال شمس آذر قزوین امروز یک بازی شناور و بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت در حالی که در نیمه نخست این دیدار فقط یک تک موقعیت ۵۰ درصدی به حریف دادیم که منجر به گل شد و در نیمه دوم نیز تیم برتر زمین ما بودیم تا جایی که توانستیم چندین موقعیت گل زنی در برابر دروازه آنها ایجاد کنیم.

وی با اشاره به عملکرد درخشان دروازه بان تیم خود که معتقد بود بسیار خوب کار کرد و قبل از گل دوم نیز چند سیو عالی داشت، تصریح کرد: تیم امسال ما علی رغم جوانی، بازیکنان بی نظیری دارد و با توجه به اینکه جای پیشرفت برای این تیم در آینده بسیار فراهم است، به تماشاگران قول میدم از این پس لذت کافی را از بازی های تیم ببرند.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین به استفاده از کمک داور ویدویی در این دیدار نیز اشاره کرد و گفت: به طور قطع استفاده از این فناوری به سطح کیفیت بازی ها کمک خواهد کرد و داوران نیز می تواند به قضاوت داوران بازی ها نیز کمک کند.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین شامگاه جمعه و در نخستین دیدار خود در فصل جدید رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه میزبان تیم استقلال تهران بود که در پایان این دیدار ۲ بر یک نتیجه را به تیم میهمان خود واگذار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha