غیبت کادر فنی فولاد خوزستان در نشست خبری پس از مسابقه با نساجی

ساری - ایرنا - نشست خبری پس از مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و فولاد خوزستان به دلیل غیبت اعضای کادر فنی تیم فولاد مانند نشست خبری پیش از مسابقه یک‌جانبه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، خبرنگاران حاضر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر جمعه شب که برای پوشش نشست خبری پس از مسابقه در سالن کنفرانس این ورزشگاه حضور یافتند، پس از شنیدن صحبت‌های مصطفی صداقت مربی نساجی با غیبت اعضای کادر فنی فولاد خوزستان مواجه شدند.

تیم فولاد در این مسابقه به دلیل صادر نشدن کارت مسابقه برای یحیی گل‌محمدی سرمربی جدید خوزستانی‌ها، از حضور سرمربی روی نیمکت در این مسابقه محروم بود و حمید مطهری سرمربی اسبق نساجی که دستیار گل‌محمدی در فولاد است هدایت این تیم را در دیدار مقابل نساجی به عهده داشت.

در حالی که خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه منتظر حضور حمید مطهری مربی تیم فولاد خوزستان بودند، مدیر رسانه‌ای باشگاه فولاد خوزستان در محل برگزاری نشست خبری حضور یافت و اعلام کرد که اعضای کادر فنی این تیم امکان حضور در نشست خبری را ندارند.

غیبت کادر فنی فولاد خوزستان در نشست خبری پس از مسابقه با نساجی

این تصمیم در حالی از سوی کادر فنی باشگاه فولاد اتخاذ شده که روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه ۲ تیم نیز به روال مرسوم سال‌های اخیر هیچ‌کدام از اعضای کادر فنی فولاد شرکت نکردند و نشست خبری یک‌جانبه برگزار شد.

حضور نیافتن اعضای کادر فنی تیم‌های مهمان نساجی در محل برگزاری نشست خبری پیش از مسابقه به دلیل دوری راه محل اقامت تیم‌های مهمان با محل برگزاری نشست به امری مرسوم و عادی در سال‌های اخیر تبدیل شده است. اما خودداری از حضور در نشست خبری پس از مسابقه مشاهده نشده بود.

یحیی گل‌محمدی سرمربی جدید فولاد همراه با این تیم به قائمشهر سفر کرده بود، اما اجازه حضور روی نیمکت فولاد را نیافت.

به گزارش ایرنا، تیم‌های نساجی مازندران و فولاد خوزستان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۹:۳۰ جمعه ۲۶ مرداد در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۱ – ۰ به سود فولاد خوزستان پایان یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha