باران جاده‌های خراسان شمالی را لغزنده کرد 

بجنورد-ایرنا- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: بارش باران که از صبح امروز (شنبه) در مناطق مختلف استان آغاز شد، سطح جاده‌ها را لغزنده کرده است از این رو رانندگان با احتیاط برانند.

سرهنگ رحمان اسپیدکار به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بارش باران به صورت پراکنده در محورهای مواصلاتی استان گزارش شده است از این رو رانندگان به جد قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: رانندگان عبوری از گردنه اسدلی در محور بجنورد - اسفراین، گردنه امین الله در محور بجنورد-آشخانه و همچنین گردنه جوزک با مه روبه رو هستند، پدیده مه دید افقی را به ۳۰ تا ۵۰ متر کاهش داده است از این رو رانندگان با احتیاط برانند.

به گزارش ایرنا، اداره کل هواشناسی خراسان شمالی با صدور هشدار سطح زرد اعلام کرده است که سامانه بارشی از روز جمعه بعدازظهر استان را تحت تاثیر قرار می دهد که سبب وزش باد لحظه ای نسبتا شدید، بارش باران، درپاره ای نقاط رگبار باران و رعد و برق خواهد شد.

این سامانه بارشی بیشتر مناطق استان به ویژه نوار غربی و نیمه جنوبی استان شامل شهرستان های مانه، سملقان، گرمه و جاجرم، شیروان، فاروج، اسفراین، بام و صفی آباد را در بر می گیرد.

فعالیت این سامانه بارشی تا شنبه اواخر شب ادامه دارد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha