انفجار واحد مسکونی در جوادیه تهران حادثه آفرید

تهران بزرگ - ایرنا - انفجار و آتش سوزی در طبقه سوم یک واحد مسکونی در خیابان ۱۰ متری دوم جوادیه جنوب پایتخت هفت نفر مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اورژانس استان تهران، این حادثه حوالی ساعت ۳ و ۳۴ دقیقه بامداد شنبه به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد و بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه در خیابان ۱۰ متری دوم جوادیه اعزام شدند.

در این حادثه ۷ نفر مصدوم شدند که ۶ نفر توسط کارشناسان اورژانس استان تهران در محل درمان و یک مصدوم به بیمارستان شهدای یافت آباد انتقال یافت.

حضور به موقع آتش نشانان 

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیز در تشریح خبر حادثه امروز در محله جوادیه گفت: ساعت ۳:۲۲ بامداد امروز یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی به آدرس محله جوادیه ده متری دوم اعلام شد و بلافاصله نیروهای سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

جلال ملکی در ادامه افزود، آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند در یک ساختمان با پارکینگ، همکف و سه طبقه مسکونی که روی آن بود و هر طبقه یک واحد ۶۰ متری مسکونی داشته انفجار روی داده که علت آن انفجار شدید از طبقه سوم بوده است.

به گفته وی، بر اثر این حادثه بخش زیادی از دیوارها و سقف این واحد ریخته شده و خسارت زیادی نیز به آنها وارد شده بطوریکه شیشه‌ها، درب و پنجره‌های کل ساختمان و ساختمان‌های اطراف تخریب شده بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران اضافه کرد: ساختمان رو به رو نیز بر اثر شدت انفجار بخشی از دیوارش تخریب شده و به یک خودرو تاکسی نیز که در کنار خیابان پارک بود، خسارت زیادی وارد شده بود.

ملکی ادامه داد: همان طبقه سوم که محل انفجار بود طبق بررسی‌های اولیه مشخص شد قسمت آشپزخانه دچار شعله وری آتش شده که آتش نشانان، آتش را خاموش کردند.

وی تاکید کرد: یک نفر در زمان انفجار در داخل ساختمان حضور داشت که متاسفانه شدیدا دچار سوختگی شده بود که به کمک آتش نشانان به پایین منتقل و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

ملکی با بیان اینکه علت حریق نشت گاز شهری از یکی از وسایل گازسوز این واحد مسکونی بود، یادآور شد: عملیات امداد و اطفای حریق در ساعت ۵:۲۲ به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha