۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۰۵
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85570283
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

هوا در چهارمحال و بختیاری خُنک‌تر می‌شود

۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۰۵
کد خبر: 85570283
هوا در چهارمحال و بختیاری خُنک‌تر می‌شود

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: اگرچه در روزهای اخیر کمینه دما در استان کاهشی شده است اما طی هفته جاری و به طور مشخص از روز چهارشنبه کاهش دما در استان محسوس خواهد بود.

معصومه نوروزی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در شبانه‌روز گذشته بلداجی با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه استان و ایستگاه‌های لردگان، آلونی، خانمیرزا و بازفت با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شد.

وی ادامه داد: همچنین شهرکرد با کمینه دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین مرکز استان‌های کشور اعلام شد و بیشینه دما در این ایستگاه به ۳۷ درجه رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دما طی روزهای آینده تا حدی کاهش می‌یابد اما کاهش دما از روز چهارشنبه تا جمعه محسوس‌تر خواهد بود.

نوروزی وقوع بارش‌های پراکنده باران را برای برخی از مناطق استان در روزهای پنجشنبه و جمعه پیش‌بینی کرد و گفت: بارش‌ها به صورت نقطه‌ای است و بنا بر الگوهای فعلی شدت آن در مناطق غربی استان بیشتر است.

به گزارش ایرنا بنا بر اعلام اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، دمای میانگین استان از ابتدای فصل تابستان تا ۲۵ مرداد، ۱.۹ درجه سانتی‌گراد نسبت به بلندمدت افزایش داشته است و دمای میانگین استان در مرداد ماه افزایش ۲.۸ درجه‌ای را نشان می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha