ایجاد کارگروه‌های منطقه‌ای برای اجرای تحقیقات بین‌المللی در دانشگاه امیرکبیر

 تهران- ایرنا- دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای تقویت و اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک بین‌المللی، کارگروه‌های منطقه‌ای تاسیس می‌کند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مدیر همکاری‌های علمی و بین‌المللی این دانشگاه گفت: کارگروه‌های علمی منطقه‌ای در راستای تقویت تعاملات علمی و پژوهشی بین‌المللی و اجرای طرح‌های علمی با تمرکز بر مزیت‌های مشترک بین کشورها به همت دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاسیس می‌شود.

روح‌اله باقرزاده، توسعه برنامه‌های عملیاتی علمی و ایجاد و تقویت ارتباطات بین‌المللی در حوزه‌های مختلف پژوهشی و آموزشی با دیگر کشورها را ماموریت اصلی این کارگروه‌های علمی منطقه‌ای اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: در فراخوانی که به همین منظور، انتشار یافته، از اساتید دعوت ‌شده تا با انتخاب و اولویت‌بندی سه کارگروه از بین کارگروه‌های موجود، آمادگی خود را برای همکاری با این مجموعه اعلام کنند.

باقرزاده بیان داشت: حضور اساتید در این کارگروه‌ها می‌تواند گام مؤثری در جهت تحقق اهداف علمی و افزایش تعاملات بین‌المللی دانشگاه باشد.

مدیر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر یادآور شد: علاقه‌مندان برای مشارکت در فعالیت کارگروه‌ها می‌توانند درخواست خود را تا روز ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ از طریق لینک https://intrel.aut.ac.ir/working-groups ارسال کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha