۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۸
کد خبر: 85570455
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری مسابقه استعدادیابی نغمه‌های حسینی در ملارد

ملارد - ایرنا - معاون تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد از برگزاری مسابقه بزرگ استعدادیابی نغمه های حسینی ویژه نوگلان و نوجوانان در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام محمدعلی دوست پناهی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : این مسابقه برای نوجوانان در سه گروه سنی زیر ۱۲ سال ، ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۵ تا ۱۸ سال در نظر گرفته شده و در مرحله اول علاقمندان آثار خود را در قالب فیلم کوتاه حداقل ۳۰ حداکثر ۶۰ ثانیه‌ای به دبیرخانه مسابقه در پیام رسان‌های ایتا و روبیکا به آیدی
@Naghmeh_hoseiniiو یا شماره تلفن ۰۹۱۲۶۵۲۶۱۱۷ ارسال می نمایید.

وی افزود : پس از داوری این آثار و انتخاب افراد برتر و مستعد و همچنین برگزاری دوره های آموزشی برای این منتخبان ، مرحله دوم با حضور اساتید برجسته مداحی از استان و کشور به صورت حضوری برگزار خواهد گردید .

دوست پناهی اضافه کرد : طبق هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته ، افراد منتخب دوره دوم به مسابقات نوگلان حسینی استانی و کشوری اعزام و اجراهای آنها از طریق رسانه ملی نیز پخش خواهد شد .

به گفته دبیر برگزاری مسابقه نغمه های حسینی ملارد ، تا کنون ۳۵ اثر به دبیرخانه رسیده و آخرین مهلت ارسال آثار تا روز اربعین یعنی ۴ شهریور می باشد.

در این گزارش آمده شرکت کنندگان لازم است نام و نام خانوادگی ، تاریخ تولد ، شماره تماس و آدرس خود را زیر فیلم های ارسالی قید نمایند.

به گفته معاون تعلیم و تربیت سپاه ملارد بانک اطلاعاتی از این شرکت کنندگان و همچنین اساتید و مداحان مجرب با توانایی تدریس تهیه می گردد و به همه شرکت کنندگان لوح یادبود و به رتبه های برتر جوایز نفیس اهدا خواهد شد .

گفتنی است در برگزاری این مسابقه ، بسیج اقشار به ویژه بسیج مداحان و بسیج دانش آموزی شهرستان ملارد نقش موثری دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha