۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85570507
T T
۵۹ نفر

برچسب‌ها

تریلی حامل موادمخدر در گنبدکاووس توقیف شد

۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۹
کد خبر: 85570507
تریلی حامل موادمخدر در گنبدکاووس توقیف شد
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس- ایرنا- فرمانده انتظامی گنبدکاووس از توقیف یک دستگاه تریلی حامل موادمخدر در یکی از جاده‌های این شهرستان مرزی خبر داد و گفت: از این خودرو ۶۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد.

نادعلی صادقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران کلانتری ۱۳ دهستان «باغلی‌مرامه» گنبدکاووس شب گذشته در حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و آن‌را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو ۶۹ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

صادقی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی علاوه بر توقیف خودرو، ۲ متهم نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس بابیان اینکه اقدامات مقابله‌ای و ایجابی پلیس در راستای مبارزه و ناامن کردن فضا برای فعالیت توزیع‌کنندگان موادمخدر با قدرت درحال انجام است، گفت: پلیس در این عرصه نیازمند همکاری و همراهی مردم است.

وی یادآور شد: با تلاش ماموران انتظامی گنبدکاووس به‌خصوص پلیس مبارزه با موادمخدر از ابتدای امسال تاکنون و پیش از کشف محموله جدید، حدود ۶۶ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط شده بود.

اعمال قانون ۳۸ هزار خودرو متخلف در گنبدکاووس

صادقی همچنین از اعمال قانون ۳۸ هزار و ۲۷۹ خودروی متخلف در گنبدکاووس طی چهارماه امسال خبر داد و گفت: رانندگان این خودروها مرتکب تخلفاتی مانند «ایستادن و توقف ممنوع، دور زدن ممنوع، سد معبر و پارک دوبل» در معابر این شهر شده بودند.

وی افزود: در تخلفات رانندگی درون شهری گنبدکاووس طی چهار ماه امسال، توقف خودرو در مکان‌های ممنوع ۵۸ درصد، عبور از چراغ قرمز ۱۴.۳ درصد، استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی چهار درصد و نبستن کمربند حین رانندگی ۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha