۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85570509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار خرمشهر: تردد در مرز شلمچه روان و بدون وقفه است

آبادان - ایرنا - معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: تردد در مرز شلمچه کاملا روان و بدون وقفه در حال انجام است.

مسعود خواست‌خدایی شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار نفر زائر ایرانی و اتباع خارجی از مرز بین‌المللی شلمچه تردد کردند.

وی افزود: تردد زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی شلمچه آسان، روان و بدون مشکل در حال انجام است.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: باتوجه به همکاری طرف عراقی زائران اربعین حسینی با کمترین معطلی از مرز بین المللی شلمچه عازم عتبات عالیات می‌شوند.

خواست‌خدایی بیان کرد: زائران سالار شهیدان و متقاضیان خروج از مرز شلمچه حتما گذرنامه همراه داشته باشند، زیرا قوانین کشور عراق به گونه‌ای است که با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی افزود: در مرز شلمچه خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی به بهترین شکل ممکن در حال انجام است، به لحاظ تعذیه، آب آشامیدنی و وسلیه ایاب و ذهاب کمبودی مشاهده نشده است.

فرماندار ویژه خرمشهر به آغاز خدمت رسانی ۲ رام ریل باکس از ایستگاه خرمشهر تا نقطه صفر مرزی درشلمچه اشاره کرد و گفت:ریل باکس بر اساس زمانبندی مشخص از زائران زائران را به صورت رایگان جابجا می‌کند.

به گزارش ایرنا، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی (ع) است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha