استاندار خوزستان: خاطرات آزادگان باید به نسل‌های آینده انتقال یابد

اهواز- ایرنا - استاندار خوزستان هستند گفت:  آزادگان تاریخ انقلاب و جهاد اسلامی هستند که باید خاطرات آنها به نسل‌های آینده منتقل شود.

به گزارش ایرنا، علی اکبر حسینی محراب روز شنبه در دیدار با جمعی از آزادگان در محل استانداری خوزستان با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور اظهار کرد: آزادگان با ایثار و جهادی که داشتند از انقلاب و آرمان‌های انقلاب دفاع کردند.

وی با بیان اینکه آزادگان انقلاب و کشور را با تلاش و جهاد خود در دفاع مقدس نجات دادند بیان کرد: نسل جدید باید با تاریخ جنگ آشنا شود، خاطرات آزادگان باید ترویج پیدا کند و تاریخ جنگ و اسارت سینه به سینه منتقل شود.

استاندار خوزستان گفت: همه مردم صاحب انقلاب هستند و باید درمقابل دشمنان از جمله اسرائیل ایستادگی کنند تا این انقلاب پایدار بماند.

محراب با بیان اینکه حزب بعث هیچ تفکری نداشت و تفکر مارکسیست و سوسیالیستی داشتند اظهارکرد: بعثی‌ها به ملت خودشان و مسلمانان رحم نمی‌کردند، آزادگان با ایثاری که داشتند در مقابل بعثی‌ها ایستادند تا آرمان‌های انقلاب زنده بماند.

آزادگان حاضر در جلسه در خصوص اشتغال و ازدواج آسان جوانان مطالبه کردند، مسکن و زمین جهت ساخت مسکن از دیگر مطالبه آزادگان حاضر دراین نشست بود.

به گزارش ایرنا، ۲۶ مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن در سال ۱۳۶۹ و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است، روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ جمهوری اسلامی ایران با سربلندی توانست رزمندگانی را که مجاهدانه از دین و شرف و خاک کشور دفاع کرده بودند و در دست دشمن اسیر شده بودند، به وطن بازگرداند.

استاندار خوزستان: خاطرات آزادگان باید به نسل‌های آینده انتقال یابد

استاندار خوزستان: خاطرات آزادگان باید به نسل‌های آینده انتقال یابد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha