پاداش صرفه جویی گاز برای ۱۴۲ هزار کهگیلویه وبویراحمدی خوش مصرف

یاسوج- ایرنا- سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود ۱۴۲ هزار مشترک گاز در مناطق مختلف استان مشمول دریافت پاداش صرفه جویی در پی اجرای طرح پلکانی محاسبه قیمت گاز در شدند و پاداششان را دریافت کردند.

به گزارش روز شنبه شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد، حمید طالبی اظهار کرد: مبلغ افزون بر سه هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال پاداش برای مشترکان خوش مصرف در استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است که به عنوان پاداشِ خوش حسابی در صورتحساب گاز مشترکین اعمال شده و یا لحاظ خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت ملی گاز ایران سیاست‌های تشویقی مختلفی برای مشترکان خوش مصرف در نظر گرفته است که واریز مبلغ نقدی یکی از این مکانیسم‌های تشویقی است.

طالبی از مشترکان شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد خواست که با رعایت مبحث ۱۹ در ساختمان سازی قدم‌های کوچکی در صرفه جویی مصرف گاز بردارند.

وی ابراز کرد: براساس مصوبه دولت در خرداد ۱۴۰۲، مقرر شد هر سال از نیمه آذر تا نیمه اسفند، هر مشترک گاز بخش خانگی که بیش از ۱۰ درصد صرفه‌جویی کند، شامل پاداش صرفه‌جویی شود.

یکهزار و ۶۴ روستای و ۲۱ شهر استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و شمار مشترکان گاز استان به ۲۲۶ هزار و ۷۰۰ مشترک رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha