۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85570586
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ششتمد: هفته دولت دستاوردهای نظام روایت شود

سبزوار- ایرنا - فرماندار ششتمد خراسان رضوی گفت: باید از فرصت هفته دولت برای روایت و اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام و خدمات دولت شهید رییسی استفاده شود.

به گزارش ایرنا، حسین ایثارگر روز شنبه در نشست هماهنگی برنامه های هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت امسال مقارن با پایان کار دولت شهید رییسی و آغاز دولت چهاردهم است و طرح‌هایی که در یک سال گذشته به ثمر نشسته با عنوان "یادگار ابراهیم" به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم با وجود خدماتی که در حوزه های مختلف داشت، در عرصه اطلاع رسانی مظلوم بود که باید از فرصت هفته دولت برای بیان دستاوردهای دولت استفاده کرد.

فرماندار ششتمد گفت: نهضت آسفالت معابر روستایی، خدمات عمران شهری و روستایی، راه اندازی طرح های اشتغال و نیز تجهیز شهرستان به ایستگاه هواشناسی از جمله خدمات دولت سیزدهم طی یک سال گذشته در شهرستان ششتمد بوده است.

ایثارگر ابراز امیدواری کرد که با رای اعتماد مجلس به کابینه دولت چهاردهم، فضای همدلی و انسجام ملی در جامعه احسا شده و به یاری خدا مسیرامید آفرینی که دولت سیزدهم آغاز کرده بود از سوی دولت چهاردهم تکمیل شود.

فرماندار ششتمد اظهار کرد: انتظار می رود مسوولان در هفته دولت علاوه بر تبلیغات محیطی و فضاسازی مناسب، در هنگام اجرای برنامه و طرح های مورد بهره برداری حضور پررنگی داشته باشند.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع، با ۲۴ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

مرکز این شهرستان در۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha