فرماندار: کوتاهی در ارایه خدمت به زائران اربعین در شادگان پذیرفتنی نیست

آبادان - ایرنا - فرماندار شادگان گفت: پذیرایی از زائران اربعین در حال انجام است و هیچگونه کوتاهی از سوی اعضای ستاد اربعین پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا جمال صالح‌زاده شنبه در نشست ستاد اربعین شادگان با اشاره به اهمیت زیارت اربعین حضرت امام حسین (ع) افزود: امیدواریم امسال با اقدامات و برنامه ریزی ادارات برای برگزاری اربعین امسال در این شهرستان اقداماتی به یاد ماندنی اتفاق بیفتد.

وی اظهار کرد:اقدامات لازم برای ساماندهی هیات‌ها، مواکب و تکایای مذهبی با مشارکت اداراتی مانند تبلیغات اسلامی، شهرداری‌ها و ارشاد اسلامی صورت پذیرفت.

فرماندار شادگان گفت: دستگاه‌های اجرایی و موکب‌های حسینی این شهرستان با عزم جدی برای فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های لازم به منظور خدمت به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

صالح‌زاده با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف شهرستان شادگان برای خدمات‌رسانی مناسب به زائران اربعین حسینی (ع) افزود: شادگان به شهر حسینیه‌ها و مهمان‌نواز معروف است و با همکاری ادارات ، خدمات رسانی خوبی به زائران صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: مردم شهرستان شادگان که در تمامی صحنه‌های اجتماعی و فرهنگی، پیشگام در خدمت‌رسانی به مردم بوده‌اند در سال‌های اخیر با برپایی موکب در مناطق مختلف مسیر پیاده‌روی اربعین، خدمات شایسته‌ای را به زائران امام حسین (ع) ارائه کردند و این خدمات برای تمامی زائرانی که در این همایش بزرگ حضور داشتند شناخته شده است.

فرماندار شادگان گفت: کمیته‌های فرهنگی، پشتیبانی، حمل و نقل، انتظامات، اطلاع رسانی و بهداشت و درمان در ستاد اربعین شهرستان راه اندازی شده‌اند.

وی همچنین با اشاره به نصب چادرهایی در مسیر عبور زائران از شادگان تا قدمگاه ابوالفضل عباس(ع)، گفت: این امکانات به منظور امدادرسانی و کمک به نیازمندان راه‌اندازی شده و از سوی شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر پشتیبانی می‌شوند.

وی از پیاده روی اربعین حسینی به عنوان بزرگ‌ترین اجتماع مذهبی شیعیان و مسلمانان یاد کرد و افزود:سال گذشته در آیین پیاده‌روی اربعین در قدمگاه عباس دوایر، ۸۰ هزار زائر حضور داشتند و پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ هزار زائر برای زیارت و پیاده‌روی در قدمگاه حضرت عباس در روز اربعین حسینی حضور یابند.

شهرستان شادگان در ۷۰ کیلومتری مرکز استان خوزستان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha