با گران فروشان بلیت‌های اربعین برخورد می‌شود

تهران- ایرنا- مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی‌ گفت: در صورت محرز شدن گران فروشی بلیت هواپیمای اربعین، با متخلفان برخورد می‌شود.

"حسین مذنب" امروز (شنبه) در خاتمه آیین پروازهای اربعین در محل ترمینال "سلام" فرودگاه امام (ره) جمع خبرنگاران افزود: در این زمینه سازمان هواپیمایی کشوری و سایر دستگاه مرتبط به برخورد با خاطیان خواهند پرداخت و در این زمینه با هیچکس تعارف نداریم.
وی با اشاره به بازدید روز پنجشنبه گذشته خود از فرودگاه امام، نحوه عرضه بلیت‌ پروازهای اربعین و قیمت‌ها، خاطرنشان کرد: شاهد رضایت عمومی زائران در این زمینه بودیم و برخی اعتراضات موجود نیز مربوط به پروازهای بیزینس کلاس یا در غیر از بازه زمانی تعیین شده برای فروش بلیت اربعین بود.
مذنب تاکید کرد: بلیت‌ها از سوی شرکت‌های خدمات مسافرتی، سکوهای فروش بلیت یا شرکت‌های هواپیمایی به هر طریقی که فروخته شده باشد، باید بر اساس مشخصه بلیت پاسخگو باشند و مرجع قضایی نیز با متخلفان برخورد خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، در بازه زمانی یاد شده اربعین (۲۴ مرداد تا ۹ شهریور) نرخ بلیت پرواز از تهران و فرودگاه‌های نیمه غربی کشور پنج میلیون تومان برای پرواز یک‌طرفه و ۱۰ میلیون تومان برای پروازهای دو طرفه است، همچنین برای استان‌های نیمه شرقی کشور این اعداد به ترتیب ۶ میلیون و ۱۲ میلیون تومان است.

پیشتر سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در این زمینه اظهارداشت: برای ایرلاین‌ها و شرکت‌های داخلی قیمت همین ارقامی است که اعلام شده و چنانچه در بازه زمانی ۲۴ مرداد تا نهم شهریور گران‌فروشی انجام شود، به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha