۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۷
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85570774
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰۰ میلیارد ریال طرح آبفا در مرز باشماق اجرا شد

۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۷
کد خبر: 85570774
۵۰۰ میلیارد ریال طرح آبفا در مرز باشماق اجرا شد

سنندج- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: امسال چندین طرح این شرکت در مرز باشماق مریوان به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال و با هدف ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین اجرا شد.

به گزارش ایرنا، محمد فرهاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این طرح ها شامل حفر ۲ حلقه چاه، اجرای ۱۰ کیلومتر خط انتقال، اجرای مخزن ۵۰۰ مترمکعبی در مرز باشماق، حفر ۶ حلقه چاه و احداث مخزن ۲ هزار مترمکعبی در شهر مریوان است.

وی با بیان اینکه زیرساختهای مطلوب آب و فاضلاب برای خدمت به زائران اربعین حسینی در مرز باشماق مریوان فراهم است، افزود: طی ۲ سال اخیر با مجموعه اقدامات انجام شده توسط شرکت آبفا، پروژه های مناسبی برای تأمین آب شرب پایدار و ساماندهی فاضلاب در مرز باشماق مریوان و مراسم اربعین حسینی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان با تأکید بر اینکه برنامه ریزی شرکت آبفا برای افق بلند مدت ۱۴۲۵ است، گفت: در سنندج و در سایر نقاط نیز که جزو مسیر تردد زائرین اربعین حسینی است، پروژه های دیگری در دست اقدام است و با اجرای آنها زیرساختهای مناسبی برای بخش آب و فاضلاب استان و مراسم اربعین حسینی طی سالهای آینده ایجاد می شود.

فرهاد ادامه داد: موکب صنعت آب و برق استان در مرز باشماق مستقر و تا پایان مراسم به زوار اربعین حسینی خدمات رسانی می کند.

مرز باشماق برای سومین سال است که به عنوان محل تردد زائران اربعین و عزیمت به کربلای معلی تعیین شده است.

مرز باشماق در ۱۷ کیلومتری غرب مریوان و شهر مریوان نیز در ۱۰۹ کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha