۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85570778
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: بخش سلامت البرز آماده مشارکت سرمایه گذاران است

کرج - ایرنا -استاندار البرز گفت: برای راه اندازی درمانگاه ها، مراکز بهداشت و کلینیک‌ها در استان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده و استقبال می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی عبداللهی " روز شنبه در نشست بررسی روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی استان البرز ، افزود: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در راستای ارتقای زیرساخت ها و سرانه های بهداشتی و درمانی استان شکل گرفته است.

وی ادامه داد: با جلسات و بازدیدهای ویژه، درصدد سرعت بخشی به روند پروژه ها و رفع موانع برآمدیم و اکنون شاهد هستیم که طرح های مغفول مانده، موثر و مهمی که در استان مورد بی مهری قرار گرفته اند، یکی پس از دیگری در حال تکمیل هستند.

عبداللهی گفت: ضرورت دارد با توجه به جلسات و مصوبات و همچنین پیگیری‌ها و بازدیدهای میدانی، روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی تسریع شود همچنین ایجاد پارکینگ و همراهسرا برای مرکز جامع تشخیص و درمان انواع سرطان کشور در استان، توسط شهرداری کرج در دستور کار قرار گیرد.

استاندار البرز با اشاره به بار سنگین مسوولیت و کمبود امکانات بیمارستان مدنی نسبت به تعداد مراجعان، گفت: باید هر چه سریع تر بیمارستان سیدالشهدا(ع) در کرج تکمیل شود تا به بیمارستان مدنی کمک کند.

وی افزود: پروژه های بخش خصوصی نیز مورد بازدیدهای مستمر قرار می گیرند و در هر جلسه نسبت به بررسی روند کار و رفع موانع آنها اقدام می کنیم که از جمله این پروژه‌ها، بیمارستان به آفرین در فردیس و خورشید در کرج است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha