۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۵
کد خبر: 85570848
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان رضوی در جریان خدمت‌رسانی به زائران اربعین قرار گرفت

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی روز شنبه با حضور در پایانه مسافربری امام رضا (ع) در جریان نحوه پاسخگویی و وضعیت حمل و نقل مسافران و زائران اربعین حسینی (ع) قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این بازدید یعقوبلعی نظری، آخرین اقدامات صورت گرفته برای جابه جایی زائران اربعین از خراسان رضوی و همچنین مسافران را مورد بحث و بررسی قرار داد.

همچنین در این بازدید جعفر شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گزارشی پیرامون حمل و نقل زائران اربعین حسینی (ع) را به استاندار ارائه کرد.

رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: از ۱۶ مرداد تاکنون ۲۷ هزار و ۷۴ مسافر از این استان به مرزهای غربی کشور با اتوبوس جابجا شدند.

مجتبی یعقوبی افزود: تاکنون ۸۴۳ ناوگان اتوبوس؛ مسافران و زائران اربعین را از خراسان رضوی به مرزهای مهران، شلمچه، چذابه و خسروی جابجا کردند.

وی با بیان اینکه مرز هدف برای استان خراسان رضوی مرز مهران است، اظهار کرد: از ۱۶ مرداد تاکنون ۲۳ هزار و ۴۵۹ نفر مسافر بوسیله ۷۴۸ ناوگان اتوبوس به مهران اعزام شدند.

رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی تعداد مسافران اعزامی به مرز شلمچه را سه هزار و ۱۸۷ مسافر با تعداد ۸۲ ناوگان اتوبوس اعلام و بیان کرد: در ۱۱ روز گذشته ۲۹۴ مسافر با ۹ دستگاه اتوبوس به مرز خسروی و ۱۳۴ مسافر با چهار دستگاه ناوگان اتوبوس به مرز چذابه جابجا شدند.

یعقوبی گفت: تعداد مسافران جابجا شده به مرزهای غربی نسبت به پارسال ۹ درصد افزایش داشته است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha