«میدری» شایسته سکانداری وزارت کار است

تهران- ایرنا- استاد دانشگاه مفید با اشاره به معرفی «احمد میدری» به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، گفت: سابقه معاونت در حوزه رفاه وزارت تعاوه، کار و رفاه اجتماعی سبب شده میدری شناخت درست و عمیقی از گروه‌های مختلف درآمدی داشته و به مشکلات آنها اشراف کامل داشته باشد.

«محمدرضا یوسفی» امروز (شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره «احمد میدری» گزینه پیشنهادی دولت چهاردهم برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: میدری هم به لحاظ سابقه کاری و هم نوع نگاه به مسائل، شایستگی سکانداری وزارتخانه کار را دارد.

وی تاکید کرد: همچین به نظر می‌رسد که وی میان گزینه‌های موجود، بهترین انتخاب محسوب می‌شود.

به عقیده این استاد دانشگاه، میدری سال‌ها در پُست معاونت این وزارتخانه مشغول به کار بوده و مطالعات و پژوهش‌های زیادی در حوزه فقر، عدالت و نابرابری داشته است.

این پژوهشگر همچنین گفت: فارغ از بحث‌های سیاسی، وی نگاه عمیقی به مشکلات قشر فرودست جامعه دارد و آنها را بسیار دقیق می‌شناسد. به همین دلیل تصور می‌کنم وی فرد شایسته‌ای است که هم تجربه وزارت کار را در کارنامه خود دارد و هم این که با نگاه تئوری بسیار دقیق به مسائل اقتصادی می‌نگرد.

به گزارش ایرنا، احمد میدری (متولد ۱۳۴۲ در آبادان) اقتصاددان ایرانی و معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت حسن روحانی بوده است. وی دارای دکترای تخصصی اقتصاد و کارشناسی ارشد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی از دانشگاه تهران است.

میدری سابقه تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه شهید چمران اهواز را نیز دارد و در سال ۱۳۸۲، دوره کوتاه‌مدت آموزشی و پژوهشی دانشگاه سازمان ملل را نیز طی کرده است.

از سوابق اجرایی، آموزشی و پژوهشی احمد میدری می‌توان به معاون وزیر کار در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره ششم، مشاور قائم مقام وزیر اقتصاد (از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴)، عضو هیئت مدیره بیمه دانا (از خرداد ۱۳۸۴ تا تیر ۱۳۸۶)، عضو ناظر شورای برنامه‌ریزی استان خوزستان در دوره نمایندگی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز، تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی از سال ۱۳۸۳ تاکنون در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد (دروس: سیاست‌گذاری در بخش صنعت، نظام‌های اقتصادی، اقتصاد توسعه، و روش تحقیق)، تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و آبادان، دروس اقتصاد خرد و کلان (از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۵)، پژوهشگر مرکز تحقیقات استراتژیک (از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۲) و پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی (از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۶) اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha