۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۰۹
کد خبر: 85570949
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش آموزان ملارد ۱۶ رتبه استانی در جشنواره نوجوان خوارزمی کسب کردند

ملارد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد از کسب ۱۶ رتبه اول تا سومی در استان تهران توسط دانش آموزان این شهرستان در جشنواره نوجوان خوارزمی امسال خبر داد.

سعید تیموری راد روز شنبه در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ایرنا در این باره گفت: پس از داوری سطح استانی دهمین جشنواره نوجوان خوارزمی، ۴ رتبه اول، ۷ رتبه دوم و ۵ رتبه سوم، حاصل تلاش های دانش آموزان تلاشگر شهرستان ملارد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به اینکه دهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در ۱۳ محور و ۲۲ زیر محور از خرداد ماه در این شهرستان آغاز به کار کرده بود، اذعان داشت: ۵۲۰ نفر از دانش آموزان متوسطه دوره اول در این جشنواره شرکت کردند که پس از داوری مدرسه ای در تیرماه، ۸۴ دانش آموز رتبه ی اول منطقه ای را کسب کردند و به مرحله استانی راه یافتند.

وی با تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان تلاشگر شهرستان ملارد، تصریح کرد: پانته آ مختاری و زینب اسدی در بخش زبان انگلیسی از مدرسه هیات امنایی فرزانگان و طاها اشکانی و امیر عباس عبدی در بخش بازارچه ی کسب و کار از مدرسه هیات امنایی مهدی مقربی موفق به کسب رتبه های اول استانی شدند.

این مقام مسئول با بیان این موضوع که ۴ رتبه نخست استانی به مرحله کشوری راه یافتند افزود: مرحله ی استانی در دو مرحله غیرحضوری و حضوری در ۵ دبیرخانه، اسلامشهر، ناحیه یک ری، شهریار، ورامین و پردیس برگزار شد و ۴ دانش آموز از شهرستان ملارد به مرحله کشوری معرفی شدند.

ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش‌آموزان در زمینه پژوهش و شیوه کشف و حل خلاقانه مسائل، فرصت‌آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان، کیفیت‌بخشی به فرآیند یاددهی و یادگیری مبتنی بر تدریس پژوهش محور مطابق با برنامه درسی ملی از جمله اهداف جشنواره نوجوان خوارزمی است.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha