۷۰۰ میلیارد ریال برای خرید آسانسور مسکن ملی خراسان‌شمالی هزینه شد

بجنورد-ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۷۰۰ میلیارد ریال برای خرید ۱۴۰ دستگاه آسانسور بلاعوض و رایگان مسکن های مهر این استان اختصاص یافت.

سیدعلی میرکریمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: آسانسورهای مسکن مهر از محل اعتبارات سازمان ملی و وزارت راه و شهرسازی بر اساس تفاهم نامه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تهیه شد و تا ۱۸۰ دستگاه قابل افزایش است.

وی افزود: با اختصاص این اعتبار بخش زیادی از مشکلات ساکنان این مجتمع ها برطرف و خدمات بیشتری به آنان ارائه می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اضافه کرد: اقدامات خوبی برای ساکنان این مجتمع ها انجام شده و این استان نخستین در کشور است که آسانسورهای مجتمع های مسکن مهر به سرعت وارد شده و به لحاظ سرانه بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به دغدغه مردم در بحث مسکن ادامه داد: اولویت نخست تهیه آسانسور است و تلاش می شود تا تامین مصالح و سرعت‌بخشی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن نیز در دستور کار قرار گیرد.

میرکریمی تاکید کرد: همکاری بانک های استان در راستای پرداخت تسهیلات برای واحدهایی که تازه عملیات اجرایی آنان آغاز شده و پرداخت به موقع آورده متقاضیان می‌تواند از طولانی شدن طرح ها جلوگیری کند و واحدهای مسکونی با قیمت تمام شده مناسبی تحویل آنها شود.

به گزارش ایرنا، آماری از شمار آسانسورهای مسکن مهر استان در دست نیست اما در گلستان شهر بجنورد به عنوان بزرگترین مجموعه مسکن مهر استان ۴۱۶ دستگاه آسانسور نصب شده است.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha