۱۹ دستگاه ماشین‌آلات راهداری از چهارمحال و بختیاری به مرز مهران اعزام شد
عکس آرشیوی است

شهرکرد- ایرنا- معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۹ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری از استان برای خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی به مرز مهران اعزام شد.

به گزارش ایرنا ، امین قوامی روز شنبه در آیین بدرقه ناوگان راهداری استان به مرز مهران تاکید کرد: در راستای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی ۱۰ دستگاه کامیون و ۹ دستگاه ماشین‌آلات سبک از بام ایران به مرز مهران اعزام شده است.

وی افزود: این ماشین‌آلات به سایبان، موکت، نردبان، تانکر آب و سایر تجهیزات مجهز است و خدمات لازم را به زائران اربعین ارائه می‌کنند.

قوامی تصریح کرد: خودروهای اعزامی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری تا پایان پیاده‌روی اربعین حسینی در مرز مهران مستقر خواهند بود.

به گزارش ایرنا، تاکنون یک‌هزار و ۳۴۷ زائر از این استان برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی امسال به مرزهای مهران، شلمچه و چذابه اعزام شده‌اند.

این تعداد زائر اربعین حسینی با ۳۷ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان به پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چذابه اعزام شدند.

از این تعداد ۵۹۷ نفر با ۱۷ دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه، ۷۳۴ نفر با ۱۹ دستگاه اتوبوس به مرز مهران و ۱۶ نفر با یک دستگاه مینی‌بوس به مرز چذابه اعزام شده‌اند.

زائرین با مدیریت سفرهای‌شان می‌توانند در بازگشت نیز به سهولت به استان بازگردند اما برای این مهم بازگشت خود را به روزهای پُرترافیک موکول نکنند.

به گزارش ایرنا، پیاده‌روی اربعین سالروز شهادت سید و سالار شهیدان همه ساله در ایام اربعین از سمت نجف اشرف تا کربلا با حضور میلیونی زائران و عزاداری حسینی برگزار می‌شود.

برای تردد زائرین استان در راهپیمایی اربعین ۲ مرز شلمچه و چذابه تعیین شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha