نایب‌قهرمان سنگین‌وزن کشتی آزاد المپیک در آغوش آملی‌ها + فیلم

ساری- ایرنا- سنگین‌وزن محبوب آملی تیم ملی کشتی آزاد که دومین مدال المپیکی خود را در رقابت‌های پاریس ۲۰۲۴ کسب کرد عصر امروز با استقبال پرشور آملی‌ها به زادگاهش بازگشت.

به گزارش ایرنا، هزاران نفر از مردم شهر آمل و روستاهای اطراف این شهر عصر امروز با حضور در خیابان امام خمینی(ره) و میدان ۱۷ شهریور از قهرمان پرآوازه شهرشان که مدال نقره المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کرد و ششمین مدال المپیکی ورزش آمل را برای این شهرستان به ارمغان آورد استقبال کردند.

تجمع پرشور آملی‌ها در محدوده مرکزی شهر برای بیش از یک ساعت مرکز این شهر را به بخشی از دهکده المپیک و سالن Champ de Mars Arena پاریس تبدیل کرد.

همشهریان زارع که چند روز پیش مراسم باشکوه استقبال از محمدهادی ساروی فرنگی‌کار طلایی شهرشان را برگزار کرده بودند، امروز نیز با شور و حالی مشابه همان روز از آزادکار سنگین‌وزن کشتی جهان استقبال کردند.

بسیاری از ورزشکاران شهرستان آمل و تعدادی از مسئولان این شهرستان نیز همراه با مردم به استقبال امیرحسین زارع رفتند و افتخارآفرینی او را تبریک گفتند.

مردم آمل که برای چهارمین دوره پیاپی شاهد مدال‌آوری ورزش شهرشان در المپیک هستند، مانند سه دوره اخیر که به استقبال قاسم رضایی، محمدهادی ساروی و امیرحسین زارع می‌رفتند امروز نیز از دارنده نقره المپیک پاریس استقبال کردند.

امیرحسین زارع به دلیل ازدحام جمعیت بخشی از مسیر را پیاده و در میان جمعیت دوستدارانش طی کرد و به ابراز احساسات مردم آمل پاسخ داد.

تعداد مجموع مدال‌های المپیکی ورزش آمل با طلای ساروی و نقره زارع در پاریس به ۶ مدال رسیده که از نظر تعداد مدال این شهر را در صدر شهرهای المپیکی ایران قرار داده است.

طلای قاسم رضایی در المپیک ۲۰۱۲ لندن، برنز قاسم رضایی در المپیک ۲۰۱۶ ریو، ۲ برنز محمدهادی ساروی و امیرحسین زارع در المپیک ۲۰۲۰ توکیو و طلای محمد هادی ساروی و نقره امیرحسین زارع در المپیک پاریس، آمل را از نظر تعداد مدال‌های المپیکی بالاتر از جویبار که پنج مدال المپیکی دارد قرار داده است.

از ورزش آمل ۲ چهره دیگر نیز در المپیک پاریس حضور داشتند. امین حق‌پناه ماساژور تیم ملی کشتی فرنگی و حسین حسین‌زاده مربی سازنده آملی کشتی فرنگی نیز همراه با ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha