دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی: انجمن و ایرلاین‌ها از برنامه «صادق‌مالواجرد» حمایت می‌کنند

تهران - ایرنا - دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه «فرزانه صادق‌مالواجرد» تجربیات زیادی در حوزه راه و شهرسازی دارد، افزود: انجمن و ایرلاین‌ها از برنامه او حمایت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، مقصود اسعدی سامانی در گفت وگویی با اشاره به پیشنهاد «فرزانه صادق‌مالواجرد» برای کرسی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: برنامه‌های صادق‌مالواجرد را پیگیری کرده و موافق او هستم، بویژه در حوزه هوایی برنامه خوبی دارد زیرا بیشتر مسائل ما نیز مربوط به این حوزه است.

وی ادامه داد: برنامه‌های که صادق‌مالواجرد در حوزه هوایی ارائه کرد بسیار خوب و مناسب و تقریبا منطبق با برنامه هفتم توسعه است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: ضمن اینکه او تجربیات زیادی در حوزه راه و شهرسازی دارد و فکر می‌کنم گزینه مناسبی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی باشد.

سامانی افزود: جمع بندی ایرلاین‌ها و انجمن هم این است و به صورت کلی موافق صادق‌مالواجردی هستیم.

به گزارش ایرنا، فرزانه صادق‌مالواجرد روز یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ از سوی «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری دولت چهاردهم به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برای گرفتن رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

صادق مالواجرد که تنها بانوی پیشنهادی برای تصدی مسئولیت وزارت در دولت چهاردهم است،‌ پیش از این به عنوان دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در این وزارتخانه فعالیت داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha