۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۲۲
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85571003
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف چهار هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

بیرجند- ایرنا - چهار هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق دپو شده در شهرستان‌های سرایان و قاینات خراسان جنوبی در چند عملیات پلیسی کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی شهرستان سرایان روز شنبه در گفت وگویی از کشف ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق دپو شده در یکی از انبارهای بخش آیسک این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی شکوهی راد افزود:‌ مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام که در بازدید انجام شده تعداد ۱۱ بشکه سوخت حاوی ۲ هزار و۴۰۰ لیتر گازوئیل که فاقد مجوز از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بود کشف شد.

وی بیان کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: قاچاق کالا به ویژه دپو اقلام یارانه‌ای به ویژه سوخت که مخل امنیت اقتصادی است خط قرمز پلیس بوده و ماموران با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجار شکنان را نخواهد داد.

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات نیز از کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق به صورت دپو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان قاینات با کسب خبری مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در یک منزل مسکونی واقع در این شهرستان بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات فنی پلیسی محل دپوی سوخت قاچاق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل شناسایی شده ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق دپو شده کشف کردند.

وی افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری ۶ خرده فروش و معتاد مواد مخدر در بشرویه

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه هم از اجرای طرح آرامش در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۶ نفر معتاد و خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ نصر الله طاهری اظهارکرد: مأموران انتظامی شهرستان به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و معتادان مواد مخدر، طرح آرامش در شهر را در مناطق آلوده و جرم‌خیز اجرایی کردند.

وی بیان کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی محل‌های شناسایی شده را بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه افزود: مأموران در سطح شهرستان پاتوق‌های شناسایی شده را بازرسی کردند و مقادیری انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و همچنین تعداد ۶ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح، موجب رضایتمندی شهروندان و همچنین قدردانی آنان را به همراه داشته است، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha