نماینده مجلس: رئیس جمهور بر تخصیص اعتبارات استان‌ها بر اساس عدالت و اولویت‌ها تاکید کرد

تهران - ایرنا - نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور در دیدار مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی بر این نکته تاکید کرد که تخصیص اعتبارات بین استان‌ها بر اساس عدالت و اولویت‌های استان‌ها خواهد بود.

هادی محمدپور روز شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به دیدار امشب(شنبه) مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با رئیس جمهور گفت: در این دیدار مسعود پزشکیان درباره رعایت عدالت در تخصیص اعتبارات بین استان‌ها مطالبی را مطرح کرد.

وی اظهار داشت: پزشکیان تاکید کرد که تخصیص اعتبارات بین استان‌های مختلف بر اساس عدالت و اولویت‌هایی است که در استان‌های مختلف وجود دارد.

محمدپور افزود: رئیس جمهور گفت که چه در بحث تخصیص اعتبارات و چه در حوزه مسائل دیگر ما با مجمع نمایندگان استان‌ها در ارتباط خواهیم بود و از آنها مشورت خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پزشکیان گفت که به سازمان مدیریت هم تاکید خواهم کرد تا در مسائل مختلف با مجمع نمایندگان استان‌ها در ارتباط باشد و از آنها مشورت بگیرد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس جمهور گفت تا زمانی که نقشه راهی داشته باشیم و فرصت‌ها و چالش‌ها و مسائل مربوط به هر استان را نداشته باشیم نمی‌توانیم تصمیم گیری دقیقی درباره آن استان داشته باشیم.

وی افزود: پزشکیان عنوان کرد که داشتن نقشه راه و اتخاذ تصمیم درست برای هر استان نیازمند شناخت دقیق از اولویت‌ها چالش‌ها فرصت‌ها و مسائل دیگر مربوط به آن استان است که باید شناخت ما از مسائل هر استان دقیق باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha