۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۸
کد خبر: 85571207
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۵۶ کلاس درس مناطق محروم مازندران بهسازی شد

۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۸
کد خبر: 85571207
۶۵۶ کلاس درس مناطق محروم مازندران بهسازی شد

ساری-ایرنا-مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اجرای طرح شهید"عجمیان"‌برای بهسازی و نوسازی مدارس و واحدهای آموزشی مناطق محروم استان گفت‌ : تا کنون عملیات بهسازی و شاداب سازی ۲۰۷ مدرسه به تعداد ۶۵۶ کلاس درس در این مناطق انجام شده است.

حسین کمالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای بهسازی کلاس های درس پیش از آغاز سال تحصیلی جدید تامین اقلام رنگ آمیزی و بهسازی تجهیزات، نیمکت و صندلی از طریق قرارگاه جهادی عدالت تربیتی با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان اجرا شده است.

وی ادامه داد: این اقدات توسط بیش از ۱۲۰ گروه جهادی درون و برون مدرسه ای شامل دانش آموزان، فرهنگیان گروه های مردمی، سازمان های بسیج دانش آموزی، دانشجویی و سازندگی و نیز خیران نیک اندیش مازندران در حال انجام است.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران اظهارداشت: در فاز دوم این طرح ۲۷۰ مدرسه کم برخوردار و قریب به ۸۰۰ کلاس درس دیگر در شهریور ماه تحت پوشش طرح شهید عجمیان قرار می گیرد تا عملیات بهسازی و نوسازی این مکان های آموزشی انجام شود.

وی توضیح داد: برنامه ریزی ها به گونه ای است که تا قبل از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، در مجموع یکهزار و ۴۵۰ کلاس در ۴۸۰ مدرسه استان و چهار هزار و۷۰۰ نیمکت و صندلی دانش آموزی بهسازی و شاداب سازی شود تا محیط و مکانی مناسبی برای تعلیم و تربیت دانش آموزان در سال تحصیلی جدید فراهم شود.

۶۵۶ کلاس درس مناطق محروم مازندران بهسازی شد

طرح شهید عجمیان با بسیج نیروهای جهادی درون و بیرون از آموزش و پرورش و با کمک نهادهای حاکمیتی نسبت به بهسازی و شاداب سازی و تعمیرات مدارس در مناطق کم برخوردار اقدام می‌کند.

مردمی‌سازی و مشارکت مردم در این طرح از مهم‌ترین اهداف است بنابراین تغییر در نگاه مردم و همه اقشار نسبت به مقدس‌ترین مکان تعلیم و تربیت یعنی مدرسه حائز اهمیت است.

شهید والامقام عجمیان خود یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود و با فعالیت در گروه‌های مردمی نقش فعالی در کمک به مناطق کم‌برخوردار داشت و بر این اساس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با تاسی به سیره این شهید بزرگوار قدم در راه بسترسازی برای فعالیت گروه‌های جهادی در مدارس گذاشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha