۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85571249
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۰ دستگاه منتخب جشنواره شهید رجایی خراسان شمالی معرفی شد

بجنورد-ایرنا- ۲۰ دستگاه خراسان شمالی که در ارزیابی عملکرد ۱۴۰۲ برتر شناخته شدند در جشنواره شهید رجایی امروز (یکشنبه) طی آیینی با حضور مسوولان استانی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند. 

به گزارش ایرنا، استاندار خراسان شمالی در این آیین گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، اعتلای دستگاه ها و پاسخگویی سریع به مردم بود و زمینه ساز سوق دادن مدیران برای ایجاد شرایط بهتر خدمات رسانی است.

محمدرضا حسین نژاد با اشاره به لزوم بهره مندی از امکانات و تجهیزات برای خدمات رسانی به مردم گفت: استفاده بهینه از فضاهای اداری و به روز شدن می تواند سبب بهبود عملکرد باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در این جشنواره گفت: مشروعیت ما در مسوولیت ها، در خدمت رسانی است و هر کسی خدمت بیشتری داشته باشد شایسته تقدیر خواهد بود.

۲۰ دستگاه منتخب جشنواره شهید رجایی خراسان شمالی معرفی شد

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری با اشاره به معرفی کابینه دولت چهاردم به مجلس شورای اسلامی افزود: رییس جمهور حسن ظن خود را در معرفی کابینه نشان داد، افراد توانمند از گروه ها و طیف های مختلف انتخاب شده و به مجلس معرفی شدند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی نیز گفت: محوریت و کار اصلی ارزیابی توسط سازمان مدیریت با مشارکت دستگاه های ارزیاب انجام شده که ۵۱ دستگاه در آن مشارکت داشتند.

مرتضی بهزادفر اظهار کرد: این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی دستگاه های برتر برگزار می شود که علمکرد دستگاه های اجرایی در شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی می شود.

۲۰ دستگاه منتخب جشنواره شهید رجایی خراسان شمالی معرفی شد

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل گمرگ استان جزو دستگاه های شایسته تقدیر شدند.

اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل امور مالیاتی، اداره کل استاندارد، شرکت گاز استان، شرکت توزیع نیروی برق، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره کل ثبت احوال، اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل آب منطقه ای، اداره کل ثبت اسناد، شرکت مخابرات استان، دانشگاه علوم پزشکی استان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برتر معرفی شدند.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha