۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۲
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85571323
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲ سایت آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت در دهلران راه‌اندازی شد

ایلام - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان مرزی دهلران از راه‌اندازی ۲ سایت آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت به منظور استفاده زائران اربعین حسینی در مسیرهای ارتباطی این شهرستان به مهران خبر داد.

لطیف صادقی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به عدم آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت از سه راهی کاور تا زعفرانیه این2 سایت راه‌اندازی شده است.

وی افزود: با راه اندازی این ۲ سایت مکالمه تلفن همراه و اینترنت در نقاط کور مسیر تردد زوار اربعین حسینی از دهلران به مهران تقویت شد.

فرماندار ویژه دهلران یادآور شد: این اقدام در راستای تسریع در خدمات به زوار برای استفاده از تلفن همراه و اینترنت در این مسیر انجام شده است.

صادقی تاکید کرد: برای راه اندازی این ۲ سایت ۱۰۰ میلیارد ریال از محل توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات هزینه و با همکاری مخابرات و همراه اول اجرایی شد.

وی با اشاره به سوابق مردم این شهرستان در خدمت به زائران اربعین در سال‌های گذشته، افزود: با ساماندهی سایت ویژه اربعین در شهر دهلران زمینه تسریع در خدمات به زوار در موکب مرکزی این شهرستان بیش از پیش فراهم شده است.

فرماندار دهلران با اشاره به اینکه موکبداران بخش‌های مرکزی، دشت عباس و موسیان در مسیر تردد زوار پای کار هستند، گفت: یک سوم زوار اربعین از شهر دهلران تردد می‌کنند و با توجه به این حجم زوار و گرمای هوا در ایام اربعین، بایستی تمهیدات ویژه‌ای در این زمینه فراهم شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی دهلران در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان ایلام و در مسیر تردد زوار اربعین از مرکز و جنوب کشور به مهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha