فرماندار شهر قدس بر برخورد قاطع با متخلفین ساخت‌ و سازها تاکید کرد

شهرقدس - ایرنا - فرماندار شهرستان قدس : موضوع برخورد قاطع با متخلفین و نظارت ویژه بر ساخت‌ و سازها همواره مطالبه اصلی ما بوده و هست.

به گزارش ایرنا وحید گلی کانی روز یکشنبه درباره نشست مشترک فرماندار قدس با شهردار و مدیران شهری گفت : مجموعه فرمانداری بر اساس وظایف قانونی و نظارتی خود همواره به دنبال تبیین مسیر صحیح بوده و برگزاری این نوع نشست‌ها قطعا تبعات مثبتی را برای شهرستان در پی خواهد داشت.

فرماندار شهرستان قدس ادامه داد: خروجی این جلسات بایستی توسط شهروندان در مناطق مختلف شهری لمس شود چرا که ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها توسط مجموعه مدیریت شهری ، باعث احساس تعلق شهروندان نسبت به محل زندگی اشان می گردد .

فرماندار شهر قدس:ضرورت برخورد قاطع بامتخلفین ساخت‌ و سازها/میزبانی لیگ برتر فوتبال

فرماندار شهرستان قدس از برگزاری نشست مشترک با مدیران شهری شهرقدس با هدف هم افزایی و همکاری های مضاعف برای ارتقا کیفیت زندگی شهروندان خبر داد.

مقام عالی دولت در شهرستان قدس با بیان اینکه هدف ما خدمت به مردم است، گفت: بعضا در بافت‌های فرسوده شهرستان شاهد صدور برخی مجوزها ، تخریب و بازسازی ساختمان‌های فرسوده هستیم، اما ضمن عدم رعایت عقب‌نشینی در چارچوب قانون ، شاهد باقیمانده سازه‌های قدیمی آن املاک نیز هستیم که شهرداران مناطق بایستی در جهت حفظ منافع عمومی ،اقدامات اولیه و نظارت‌های لازم را در این حوزه ها داشته باشند.

گلی‌کانی عنوان کرد: بحث الکترونیک شدن خدمات در شهرداری اجتناب ناپذیر بوده و باتوجه به اینکه برخی از کارها در سطح شهرستان برون‌سپاری شده ،بایست مجموعه شهرداری نیز جهت تسریع در امور به این سمت برود زیرا دولت الکترونیک ضمن صرفه جوئی در وقت و هزینه شهروندان، از مفسده‌های مختلف جلوگیری می‌نماید.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر اجرای طرح تکریم ارباب رجوع تصریح کرد: یکی از ظرفیت های خوب شهرستان قدس میزبانی از مسابقات فوتبال لیگ برتر است و انتظار داریم اهتمامی جدی برای جلب رضایت و آسایش شهروندان و تماشاگران از سوی مدیریت شهری صورت گیرد .

دقت و استمرار در موضوع نظارت بر ساخت و سازهای حریم و تعریف پروژه‌های زیربنایی و مورد نیاز شهر از دیگر توصیه های فرماندار قدس به حاضرین در نشست بود .
گفتنی است در این نشست ، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار شهرقدس بهمراه معاونین شهردار و دیگر مسئولین مرتبط شهری حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha