۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۲
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85571399
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سپاه پنج بیمارستان صحرایی ویژه اربعین راه‌اندازی کرده است

ایلام - ایرنا - معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه چهار بیمارستان صحرایی در مرزهای کشور و یک بیمارستان هم در شهر کوت عراق ویژه اربعین حسینی راه‌اندازی شده است، گفت: پنج بیمارستان صحرایی دیگر در صورت نیاز آماده راه‌اندازی است.

به گزارش ایرنا، سردار " احمد خوان مهدوی" روز یکشنبه در جمع خبرنگاران مستقر در مرز مهران، اظهار کرد: این بیمارستان‌های صحرایی تخصصی و فوق تخصصی سیار و هر کدام دارای ۱۲۸ تخت بستری و آمادی است.

وی افزود: استقرار این بیمارستان‌ها در مرزها بر اساس اعلام نیاز ستاد مرکزی اربعین است.

سردار اخوان مهدوی یادآور شد: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حضرت فاطمه زهرا(س) استان کرمان وابسته به نیروی زمینی سپاه پاسداران یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین بیمارستان های سیار کشور است.

وی ادامه داد: این بیمارستان کاملا مجهز و مطابق با استانداردهای روز دنیا ایجاد شده است و دارای ویژگی واکنش استقرار سریع در راه اندازی است که در مدت چهار ساعت دایر شد.

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران ابراز کرد: بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه مستقر در مرز مهران دارای ۱۵۰ نفر کادر درمان متخصص و فوق تخصص، پشتیبانی و اداری در بخش‌های مختلف است.

سپاه پنج بیمارستان صحرایی ویژه اربعین راه‌اندازی کرده است

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حضرت فاطمه زهرا(س) استان کرمان دارای ۱۲۸ تخت تخصصی و فوق تخصصی در بخش هایی چون اورژانس، جراحی، اتاق عمل، داروخانه، عکسبرادی و آزمایشگاه است.

سرهنگ "روح اله سلیمانی" افزود: این بیمارستان صحرایی از کادر درمان متخصص و فوق تخصص بهره‌مند است و نکته حائز اهمیت اینکه زیرساخت‌های فنی این بیمارستان در داخل خود بیمارستان تعبیه شده و خود اتکا است.

وی یادآور شد: یکی دیگر از ویژگی‌های این بیمارستان بهره‌مندی از واحدهای سی. تی. اسکن و ام. آر. آی سیار است.

به گزارش ایرنا، یمارستان فوق تخصصی حضرت زهرا(س) نیروی زمینی سپاه صبح امروز با حضور استاندار و امام جمعه ایلام و نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و دیگر مسئولان استان در پایانه مرزی مهران راه اندازی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha