اعلام حمایت جامعه مهندسان شهرساز ایران از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

تهران- ایرنا- نایب رییس جامعه مهندسان شهرسازی ایران به نمایندگی از بخشی از شهرسازان کشور، حمایت خود را از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «محمد مزینانی» درباره معرفی «فرزانه صادق مالواجرد» به‌عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم گفت: فارغ از امتیازات سنی و جنسیتی از نگاه رییس جمهور، می‌توان به سوابق اجرایی و سیاست‌گذاری، تخصص حرفه‌ای و تعلق خانم مالواجرد به بدنه وزارتخانه اشاره کرد.

نایب رئیس جامعه مهندسان شهرساز ایران افزود: خانم صادق مالواجرد سابقه کار در ستاد و سیاست‌گذاری در وزارت راه و شهرسازی، سابقه در صف و اجرا در شهرداری تهران و همچنین حضور در اداره کل راه و شهرسازی استان همدان را دارد.

مزینانی با بیان اینکه فرزانه صادق مالواجرد از نظر تخصص دارای دانش معماری است و از نظر تحصیلات عالیه در رشته شهرسازی فارغ التحصیل شده است، ابراز امیدواری کرد تا با این دانش بتواند در برنامه ریزی و تصمیم گیری در حوزه راه نیز موثر باشد.

وی با ابراز حمایت خود و جامعه مهندسان شهرساز ایران از انتخاب فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم، اظهار داشت: امیدواریم به زودی تحولی در شهرسازی، راه و مهندسی کشور در پیش رو داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، فرزانه صادق‌مالواجرد روز یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ از سوی «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری دولت چهاردهم به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برای گرفتن رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

صادق مالواجرد که تنها بانوی پیشنهادی برای تصدی مسئولیت وزارت در دولت چهاردهم است،‌ پیش از این به عنوان دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در این وزارتخانه فعالیت داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha