۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85571407
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نیمی از ایرادهای ورزشگاه بندرانزلی رفع شد

رشت - ایرنا - رئیس هیات فوتبال گیلان گفت: بیش از نیمی از ایرادهای مهم ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی برطرف شد.

قربانعلی الماس‌خاله روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماه گذشته نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال به گیلان ارسال شد که طی آن ۴۹ ایراد برای ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی عنوان شد که تاکنون حدود ۳۰ ایراد این ورزشگاه برطرف شده است.

وی افزود: البته با تلاش مسئولان گیلان، اداره ورزش و جوانان استان و نیز باشگاه ملوان بندرانزلی این ایرادها به حداقل کاهش یافته و موفق شده ایم حداقل استانداردها را ایجاد و سازمان لیگ را قانع کنیم که بازی ملوان در این ورزشگاه برگزار شود.

وی ادامه داد: از مهمترین اقداماتی که انجام شده می‌توان به منطقه‌بندی سکوها و شماره‌گذاری حدود ۷۰ درصد از صندلی‌های ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی اشاره کرد، ضمن اینکه نور ورزشگاه نیز استانداردسازی شد.

رئیس هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: جابجایی اتاق داوران و ناظر بازی، تغییر جایگاه کنفرانس خبری، تفکیک ورودی اتوبوس‌ تیمها، تهویه مکان مصاحبه با بازیکنان(میکسون) و همچنین بهینه‌سازی گیت‌های ورودی و خروجی از مهمترین این اقدامات بود.

الماس‌خاله بیان کرد: ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران چند مشکل بزرگ و اساسی دارد که باید ریشه‌ای برطرف شود از جمله آنکه فاقد پارکینگ است و مسئولان استان باید تلاش کنند با تعامل با سایر دستگاهها زمین های پیرامون این ورزشگاه خریداری و محلی برای پارکینگ احداث شود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پنجشنبه هفته گذشته در هفته نخست رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی میزبان تیم گل گهر سیرجان بود که در نهایت با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha