۱۰ هزار زائر یزدی کربلا به مرزها اعزام شدند

۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۲
کد خبر: 85571483
۱۰ هزار زائر یزدی کربلا به مرزها اعزام شدند

یزد- ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد گفت: از ۱۴ مردادماه تاکنون ۱۰ هزار زائر کربلا در قالب ۳۴۵ فقره سفر از طریق ناوگان عمومی استان به پایانه‌های مرزهای چذابه، شلمچه و مهران اعزام شدند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی این اداره کل ، "محمد رستگاری" افزود: در این مدت از مجموع زائران کربلا چهار هزار و ۳۱۳ نفر در قالب ۱۴۱ سفر از مبدأ استان به مقصد پایانه مرزی چذابه اعزام شدند؛ همچنین ۲ هزار و ۳۱۹ مسافر با ۷۶ مورد سفر از استان به شلمچه برای شرکت در پیاده روی عظیم اربعین منتقل شدند.

رستگاری اظهار کرد: پایانه شهید حاج قاسم سلیمانی در مرز مهران هم پذیرای سه هزار و ۳۶۸ زائر یزدی بوده که در قالب ۱۲۸ سفر از یزد به این پایانه اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد در ادامه گفت: ۲ تیم ۱۵ و ۲۵ نفره با ماشین آلات سبک و سنگین در مرزهای مهران و چذابه به صورت دائم در طول طرح اربعین مستقر و به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای درخواست شهروندان استان و با هدف رفاه حال زائران اربعین حسینی، اولین خط بین‌المللی مستقیم از استان به نجف اشرف با تلاش یکی از شرکت های مسافر بری راه‌اندازی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha