شلمچه رکورددار تصادفات جاده‌ای در ایام اربعین

تهران - ایرنا - رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: مرز شلمچه با ۵۰ حادثه ترافیکی رکورددار بیشترین حادثه ترافیکی در میان مرزهای کشور بوده است.

به گزارش ایرنا، جعفر میعادفر روز یکشنبه با اعلام خبر گفت: از تاریخ پانزدهم مرداد تا بیست و ششم مرداد ۵۰ حادثه ترافیکی و دو حادثه غیرترافیکی در مرز شلمچه، ۳ حادثه ترافیکی و ۲۱ حادثه غیرترافیکی در مرز مهران، ۱۰ حادثه ترافیکی در مرز و ۴ حادثه غیرترافیکی در مرز خسروی و ۴ حادثه ترافیکی در مرز چذابه رخ داده است.

میعادفر گفت: البته تاکنون تنها ۲ درصد حوادث مربوط حوادث ترافیکی بوده و ۹۸ درصد حوادث اتفاق افتاده در این مدت غیر ترافیکی بوده است.

وی از خدمت رسانی به ۳۸۳ هزار و ۴۸۶ خدمت بهداشتی و درمانی به زائران حسینی در این مدت خبر و افزود: از این تعداد ۳۴ هزار و ۹۰۹ خدمت پیش بیمارستانی، هزار و ۶۴۵ خدمت در مراکز درمانی، ۲۰ هزار و ۸۰۶ خدمت مراکز جامع سلامت و ۳۲۶ هزار و ۱۲۶ خدمت از سوی تیم‌های مراقبت از بیماری‌های واگیردار ارایه شده است.

وی در خصوص خدمات اورژانس پیش بیمارستانی گفت: در این مدت دو نفر با اورژانس هوایی و ۱۳۲ نفر با آمبولانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: ۶ درصد زائران در این مدت اعلام شده در بیمارستان‌ها بستری و ۹۴درصد مراجعان به صورت سرپایی درمان شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha