ترکش کمیته انضباطی به مربی بااخلاق لیگ؛ گلایه ساده محرم کار دستش می‌دهد؟

تهران- ایرنا- محرم نویدکیا سرمربی مس‌رفسنجان پس از انتقاد از سازمان لیگ فوتبال، به کمیته انضباطی دعوت شد.

به گزارش ایرنا، در حالی که لیگ بیست‌وچهارم از روز پنجشنبه آغاز شده، تیم فوتبال مس‌رفسنجان اولین بازی خود را در لیگ برابر تراکتور انجام داد که این بازی با شکست مسی‌ها همراه شد.

پس از این دیدار محرم نویدکیا سرمربی نارجی‌پوشان از عدم همکاری سازمان لیگ با باشگاه مس‌رفسنجان انتقاد کرد و گفت که باشگاه تمامی کارها را انجام داده ولی سازمان لیگ هیچ کاری برای تیم انجام نداده است و کارت بازیکنان را صادر نکرده است.

تیم مس‌رفسنجان در دیدار مقابل تراکتور از ۱۳ یار خود بهره می‌برد و نمی‌توانست از بازیکنان جدید خود استفاده کند که این موضوع باعث عصبانیت شدید محرم نویدکیا شد. نویدکیا معتقد است که باشگاه در زمان‌های مقرر تمامی بدهی‌ها را پرداخت کرده ولی سازمان لیگ با باشگاه مس‌رفسنجان همکاری نکرده است.

نویدکیا در آغاز کار خود در مربیگری، با تیم محبوب خود سپاهان شروع کرد و از فصل نوزدهم تا بیست‌ویکم لیگ برتر بر روی نیمکت سپاهان قرار داشت و از ۷۵ بازی، ۴۱ برد، ۱۸ تساوی و ۱۶ باخت برای سپاهان به ثبت رساند. او در ۵ سالی که سرمربی تیم‌های لیگ برتری بوده صحبتی در خصوص داوری‌های بازی و بازیکنان تیم‌های دیگر نکرده است و فقط تمرکز خود را بر روی تیم خود گذاشته است. نویدکیا از معدود سرمربی‌های لیگ برتری است که فقط در خصوص تیم خود صحبت می‌کند.

او در نیم فصل دوم لیگ بیست‌وسوم به مس‌رفسنجان آمد و با آماری که از خود به جای گذاشت توانست مسی‌ها را در لیگ حفظ کند و بر همین اساس مدیران باشگاه مس‌رفسنجان از همکاری مجدد با او رضایت داشتند. نارنجی‌پوشان در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنان زیادی جذب کردند و امید داشتند که در بازی اول لیگ بیست‌وچهارم از آنها استفاده کنند اما سازمان لیگ به آن‌ها اجازه استفاده از بازیکنان جدید را نداد و پس از انتقاد محرم نویدکیا از سازمان لیگ، کمیته انضباطی نویدکیا را به این کمیته دعوت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha